-->

Friday, September 23, 2022

author photo

Drama Rampas Cintaku Episod 1 Platform Penstriman iQIYI : Gandingan Fasha Sandha & Afieq Shazwan : Drama Rampas Cintaku adalah drama yang berkisahkan dendam seorang isteri kepada suaminya curang. Akibat dendam tersebut, dia menjadikan dirinya sebagai sugar mummy yang sentiasa inginkan pucuk muda. 


Drama Rampas Cintaku akan mulai disiarkan menerusi di platform penstriman iQIYI. Drama tersebut ditayangkan pada 23 September 2022. Menurut informasi Drama Rampas Cintaku adalah drama adaptasi novel dan ianya akan bersiaran penuh sebanyak  15 episod sahaja. Drama ini hanya khas untuk penonton dewasa sahaja. 



Judul Drama Rampas Cintaku
Lakonan Fasha Sandha & Afieq Shazwan
Jumlah Episod Penuh : 15 Episod

Muat turun aplikasi IQIY! untuk menonton. Jom tonton <Rampas Cintaku Episod 1 hingga Episod 15 (Akhir)> di iQIYI!  
 | https://www.iq.com/album/rampas-cintaku-2022-v814laxpph?lang=ms_my&sh_pltf=4



Sinopsis Drama Rampas Cintaku :


Mengisahkan kehidupan Rizal, lelaki muda yang ingin berjaya tetapi terpaksa menanggung adiknya Rina dan ibu saudaranya, Mak Ngah Ila. Rizal didesak untuk bekerja siang dan malam semata mahu membayar hutang yang dipinjam.

Kerana desakan Mak Ila tersebut telah membuatkan Rizal mengikut kawan baiknya, Ashraf bekerja di sebuah kelab malam. Di kelab malam tersebut Rizal  bertemu dengan wanita kaya iaitu Datin Safieya. 

Datin Safieya yang sedang kecewa atas kecurangan suaminya, Dato Jefri. 

Rizal yang terdesak untuk keluar dari kemelut hutang, kemiskinan dan gangguan Ah Long. Beliau membuat keputusan bekerja di kelab malam untuk gaji lebih tinggi.

Walaupun sudah berkahwin dengan Dato Jeffri, Datin Safieya menggoda Rizal dan menjanjikannya kehidupan mewah sekiranya sanggup menjadi teman lelakinya. Akibat ingin melunaskan hutang-hutang tersebut Rizal menerima Datin Safieya. Hinggakan Datin Safieya jatuh cinta kepadanya.

Jangan lupa menonton Rampas Cintaku, hanya di iQiyi > 
https://www.iq.com/album/rampas-cintaku-2022-v814laxpph?lang=ms_my&sh_pltf=4

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post