-->

Sunday, September 19, 2021

author photo

Drama Bepanah Pyaar Episod Akhir - lakonan Pearl V Puri, Ishita Dutta dan Aparna Dixit - Slot Sonia TV3

Slot Sonia terbaru berjudul Bepanah Pyaar (Cinta Tanpa Akhir) bersiaran di TV3. Bersiara setiap hari Isnin hingga Khamis jam 4 petang di tv3. Drama India pada 2019 yang diterbitkan oleh Ekta Kapoor di bawah Balaji Telefilms. 

Menampilkan gandingan Pearl V Puri, Ishita Dutta dan Aparna Dixit. Jumlah 190 episod (siaran asal). 

Drama Bepanah Pyaar
TONTON LIVE DRAMA BEPANAH PYAAR EPISODE 1 - EPISODE 190 (EPISOD AKHIR) >>>https://www.xtra.com.my/live-tv/

Sinopsis Drama Bepanah Pyarr - Slot Sonia TV3


Mengisahkan pasangan suami isteri yang terpaksa berpisah akibat kematian isteri yang dibunuh dengan sengaja.

Raghbir bersiap sedia untuk mengahwini teman masa kecilnya Misha selepas kematian Bani. Dalam waktu yang sama Raghbir masih merindui Bani dengan mendalam dan dia sentiasa mengingatkan kembali hubungan mereka.  Raghbir terus mengalami mimpi buruk tentang kemalangannya ketika pagar dipotong yang mengakibatkan kematian Bani.


Tiba waktu perkahwinan Raghbir dan Misha, Sukanya Raisinghania muncul di majlis perkahwinan itu, mendakwa Raghbir menikahinya di London. Walaupun Raghbir menyangkalnya, pernikahan antara dia dan misha tetap dibatalkan. 

Dia meminta bantuan pekerja baru pejabatnya Pragati untuk mengetahui kebenaran Sukanya.


Ketika Raghbir dan Pragati menemui pembohongan Sukanya, mereka berkahwin. Raghbir memberitahu bahawa dia masih mencintai Bani. Pragati mengetahui bahawa Bani hamil semasa kematiannya dan juga saudara Raghbir yang merosakkan pagar.


Pragati jatuh cinta dengan Raghbir dan mengesyaki pembunuh Bani berada di belakang kemalangan Sanket. Pragati terkejut setelah menemui pita rakaman yang mempunyai rakaman Raghbir mengatakan bahawa dia akan membunuh Bani. Pragati mengesyaki Raghbir yang membunuh Bani dengan sengaja kerana ingin membolot harta yang dimiliki oleh Bani.


Pragati adalah Bani. Bani diselamatkan oleh orang kampung, akan tetapi terpaksa menjalani pembedahan plastik akibat dari kemalangan tersebut.  Bani nekad untuk mencari siapa dalang  di sebaliknya pembunuhannya dan ingin membalas dendam.  Bani menukar identiti sebagai Pragati supaya rahsianya kematiannya dapat dibongkar.


Kemudian, Bani mengetahui bahawa lelaki bertudung itu bukan Raghbir. Harshit dan sekutunya dinyatakan berada di sebalik kemalangan Bani. 

Bani mendapat tahu bahawa Kunti adalah dalang. Raghbir menyedari cintanya kepada Pragati dan memutuskan untuk memberi peluang kepada perkahwinan mereka. Malahan Raghbir masih tidak mengetahui bahawa Pragati adalah Bani isteri yang dicintainya.


Bani memutuskan untuk memberitahu kebenarannya kepada Raghbir akan tetapi Raghbir mula membenci Pragati kerana pembohongannya. 

Saahas membantu Bani menuntut 51% harta yang menjadi perjanjian antara Raghbir dan syarikatnya sebelum kemalangannya.


Bani mula menguruskan pejabat walaupun Raghbir benci. Saahas menyokongnya. Sebenarnya Saahas mempunyai agenda tersendiri, dia ingin memisahkan Bani dan Raghbir.  Dia menyayanginya Bani sejak mereka bertemu di kuliah akan tetapi Bani memilih untuk mengahwini Raghbir.


Sementara itu, Raghbir mengetahui cinta Bani terhadapnya dan kekejaman Kunti. Raghbir menghadapi kemalangan. 

Saahas bersetuju untuk menyembuhkan Raghbir dengan syarat Bani bernikah dengannya. Bani bersetuju kerana dia sayangkan  Raghbir dan mahukan Raghbir sihat sediakala.


Raghbir mengetahui perjanjian perkahwinan Bani dan Saahas. Dia bertengkar dengan Saahas. Saahas bertindak memukul Raghbir di kepalanya dan mengakibatkan Raghbir kehilangan ingatannya. 

Raghbir tidak mengingati apa-apa, lantas Kunti memanipulasi Raghbir untuk mempercayai bahawa Bani adalah penipu yang sebenarnya. 


Bani membuat rancangan untuk membawa Raghbir ke tempat dia bertemu dan  Raghbir kemalangan.  Dengan cara tersebut dapat membantu Raghbir mengembalikan ingatannya. Usaha Bani berhasil akhirnya, Raghbir kembali mengingati siapa Bani serta kehidupnya.

Ketika mereka kembali ke rumah, Kunti menghalakan pistol ke arah mereka. Dengan mengejut, Harshit menolak pistol tangannya.


Kemudian, Bani mendedahkan kebenaran.  Harshit meminta maaf kepada keluarga lebih awal kerana dia menyedari bahawa Kunti menggunakannya dan memutuskan untuk membantunya. 

Raghbir mencurahkan hatinya untuk Bani. Kemudian, mereka hidup bahagia selamanya. 

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post