-->

Saturday, February 27, 2021

author photo

Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 1 - Episod 31 (Akhir) : Drama Isteri Dalam Sangkar telah ditayangkan HyppSensasi 116 (unifi TV). Drama ini adalah drama adaptasi novel karya Wardina Aisyah. Gandingan utama Azrel Ismail dan Nina Iskandar.



ISTERI DALAM SANGKAR
Jumlah Episod Penuh : 31 episod
Bersiaran : Mulai 17 Oktober 2018
 Rabu & Khamis, 9:30 malam 
HyppSensasi 116 (unifi TV)
Adaptasi novel berjudul Isteri Dalam Sangkar karya Wardina Aisyah

PELAKON : Azrel Ismail, Nina Iskandar, Sherie Merlis, Aishah Azman, Aidil Aziz, Ungku Hariz, Dayang Areeda, Amreen Shukry, Azwan Kombos, Shima Anuar, Nazia Mustafar, Edika Yusof, Elmy Moin, Vicha, Dilla Ahmad




Tonton Drama Isteri Dalam Sangkar Full Episod (Episod 1 - Episod 31) 

  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 1👇https://t.me/DramatelemovieChannel/477
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 2👇https://t.me/DramatelemovieChannel/478
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 3👇https://t.me/DramatelemovieChannel/479
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 4👇https://t.me/DramatelemovieChannel/480
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 5👇https://t.me/DramatelemovieChannel/481
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 6👇https://t.me/DramatelemovieChannel/482
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 7👇https://t.me/DramatelemovieChannel/483
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 8👇https://t.me/DramatelemovieChannel/484
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 9👇https://t.me/DramatelemovieChannel/485
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 10👇https://t.me/DramatelemovieChannel/486
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 11👇https://t.me/DramatelemovieChannel/507
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 12👇https://t.me/DramatelemovieChannel/487
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 13👇https://t.me/DramatelemovieChannel/488
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 14👇https://t.me/DramatelemovieChannel/489
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 15👇https://t.me/DramatelemovieChannel/490
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 16👇https://t.me/DramatelemovieChannel/491
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 17👇https://t.me/DramatelemovieChannel/493
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 18👇https://t.me/DramatelemovieChannel/492
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 19👇https://t.me/DramatelemovieChannel/494
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 20👇https://t.me/DramatelemovieChannel/495
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 21👇https://t.me/DramatelemovieChannel/496
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 22👇https://t.me/DramatelemovieChannel/497
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 23👇https://t.me/DramatelemovieChannel/506
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 24👇https://t.me/DramatelemovieChannel/498
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 25👇https://t.me/DramatelemovieChannel/499
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 26👇https://t.me/DramatelemovieChannel/500
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 27👇https://t.me/DramatelemovieChannel/501
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 28👇https://t.me/DramatelemovieChannel/502
  • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 29👇https://t.me/DramatelemovieChannel/503

    • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 30👇https://t.me/DramatelemovieChannel/504
    • Drama Isteri Dalam Sangkar Episod 31👇https://t.me/DramatelemovieChannel/505


    Sinopsis Drama Isteri Dalam Sangkar 
    AISYAH, hidupnya tidak seindah yang disangka. Dalam usia yang muda, dia kehilangan kedua ibu bapa. Pada Mak Su Ainin dan dua orang anaknya dia menumpang teduh. Tetapi dia dilayan tak ubah seperti seorang hamba.
    TENGKU ISKANDAR, dia punya segala-galanya namun gaya hidupnya tidak digemari Tengku Maria, membuatkan ibunya itu bercadang untuk menjodohkannya. Rimas dengan desakan hidup, Tengku Iskandar mengajak Tengku Haziq bercuti. Di situlah dia berjumpa dengan Aisyah dan dia terpaksa mengahwini Aisyah demi menjaga maruah keluarga.
    “Hoi perempuan kampung! Kau dengar sini baik-baik. Jangan ingat kau dah sah jadi isteri aku, aku akan layan kau sama seperti isteri-isteri lain di luar sana. Kau tak ubah seperti melukut di tepi gantang. Kalau bukan sebab aku nak jaga maruah aku dan keluarga aku, jangan harap aku nak kahwin dengan kau. Perempuan macam kau bukan taste aku la!!!” – Tengku Iskandar.
    Pasrah dengan nasib diri, Aisyah melangkah ke kota bersama lelaki yang membencinya. Hidup dalam sangkar serba mewah, tetapi miskin kasih sayang. Dia bagaikan perempuan simpanan. Namun dia tiada pilihan.
    Hari demi hari, hati Tengku Iskandar kian terpaut. Aisyah yang manis, Aisyah yang lembut, dan Aisyah yang tidak pernah membantah. Dia jatuh cinta. Sungguh, hatinya tidak berbohong! Saat cinta terluah, saat bahagia dikecapi, Tengku Maria datang menuntut janji. Tengku Iskandar perlu berkahwin dengan Puteri Waiduri.
    “Siapa kata abang nak Aisyah keluar dari kondo ni? Kondo ni tempat Aisyah. Takde sesiapa boleh gantikan tempat Aisyah kat sini.” – Tengku Iskandar.
    Tengku Maria mengamuk apabila mengetahui hubungan rahsia mereka. Tanpa belas kasihan, dia menghalau Aisyah dari kondominium anaknya. Dia tidak mahu mendengar sebarang penjelasan. Kehilangan Aisyah menjadikan Tengku Iskandar murung. Sasau dia jadinya.
    Mengapa dugaan harus terjadi saat hati melakar cinta? Ke mana agaknya Aisyah menghilang? Mampukah dua hati bersatu kembali memgecapi bahagia?



    This post have 0 komentar


    EmoticonEmoticon

    Next article Next Post
    Previous article Previous Post