-->

Monday, January 18, 2021

author photo
Slot Sonia TV3 - Drama Yehh Jadu Hai Jinn Ka! & Sinopsis : Drama terbaru yang bersiar menerusi slot sonia tv3.  Drama Yehh Jadu Hai Jinn Ka! adalah drama berkonsepkan fantasi India dan diselitkan dengan kisah cinta. Drama ini pernah ditayang pada 14 Oktober 2019 hingga 14 November 2020 di Star Plus dan streaming di Hotstar.

Drama oleh Gul Khan dan Karishma Jain, dibintangi gandingan Vikram Singh Chauhan dan Aditi Sharma. Menurut informasi, drama ini bersiar sebanyak 218 episod bagi siri pertama dan siri kedua. 

Drama Yehh Jadu Hai Jinn Ka! mulai siar 12 Januari 2021 menerusi Slot Sonia TV3.

Untuk menonton secara live korang boleh klik link live tv3 di bawah. Live hanya boleh ditonton mulai 4.00 petang hingga 5.00 petang sahaja. 






P/S : Live hanya boleh ditonton mulai siaran jam 4.00 - 5.00 petang sahaja.



Sinopsis Drama Drama Yehh Jadu Hai Jinn Ka! 

Mengisahkan Aman Junaid Khan dan Roshni Ahmad adalah dua individu yang terpisah akan tetapi kehidupan mereka saling berkaitan dengan cara yang paling luar biasa iaitu melalui takdir dan sihir. 

Aman adalah Nawab, dimiliki oleh Jin, sementara Roshni adalah Tawaif dengan hati malaikat. 


Parveen sakit dari sihir Jin dan hanya dapat dilindungi jika Aman mengahwini Ayaana seorang wanita dengan hati malaikat.


Salma berpura-pura sakit, memaksa Roshni untuk mengahwini Aman hanya kerana wang. Aman menyalah anggap Roshni sebagai mata duitan seperti ibu tirinya Salma. 

Aman mulai membenci Roshni dan memberinya cek sebagai ganti untuk menikahinya.

Aman dan Roshni berkahwin. Roshni menyelamatkan Parveen dengan sihirnya tetapi Parveen enggan menerima Roshni dalam keluarganya.

 Roshni merasakan hubungan cinta dengan Aman tetapi terluka oleh tingkah laku Aman yang acuh tak acuh terhadapnya. 

Kabir, abang sulung Aman yang hilang dan dia merupakan jin yang ingin membunuh Aman.  

Roshni mati ketika menyelamatkan Aman dari Jin. Aman menyedari perasaannya terhadap Roshni dan patah hati. 

Jin menghidupkan kembali Roshni dengan kekuatannya, tetapi kehilangan ingatannya dalam proses itu dan tidak dapat mengenali Aman.



This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post