Saturday, August 1, 2020

author photo
Telemovie & Sinopsis Maaf Dari Khilaf Lakonan Zamarul Hisham & Tiz Zaqyah : Telemovie Maaf Dari Khilaf diulangtayang malam ini. Bersiaran jam 10 malam di tv3. Pernah tayang tahun 2019. Jangan lupa menonton kisah mereka dalam Telemovie Maaf Dari Khilaf. 


«« Tonton Telemovie Maaf Dari Khilaf - https://youtu.be/Kwm8gYLqVc0»»


SINOPSIS MAAF DARI KHILAF
Hasrat Bakar dan Salimah untuk memiliki zuriat tidak kesampaian apabila Salimah mengalami keguguran. Bakar panas hati kerana penantian zuriat selama 15 tahun berakhir dengan kejadian tragis. 

Dia tekad untuk mencari angkara siapa yang mencampak sampah dari tingkat atas rumah flatnya yang mengakibatkan keguguran kandungan isterinya. Pada masa yang sama, jiran mereka Rosnah berasa amat bersalah kerana dia tahu ini semua adalah salahnya.

Dia telah menyuruh anaknya Nadia membuang sampah pada hari itu dan sudah menjadi perkara normal untuk penduduk flat di situ membuang sampah dari tingkat atas. Nadia akhirnya membuat pengakuan dengan menulis surat kepada Salimah.

1 komentar:

avatar
Syaz Rahim delete August 2, 2020 at 12:13 AM

Cerita best, cuma tak suka bila tv3 macam dah bagi hint anak dia yang baling masa iklan kat tv, jadi bila tengok tu macam dah boleh agak ending

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post