Sunday, August 25, 2019

author photo

Drama Puteri Yang Ditukar Episod 30 - Episod 34 | Drama baru ganti drama Jodoh-Jodoh Anissa. Lakonan Elisya Sandha, Eyra Razali dan ramai lagi. Bersiaran setiap Isnin hingga Jumaat di Astro Prima. 

Related image

Drama Puteri Yang Ditukar
Astro Prima
Isnin - Jumaat 
6.00 - 7.00 petang
Mulai 09 Julai 2019 (Selasa)
Jumlah Episod Penuh : 80 Episod

»»Tonton Puteri Yang Ditukar Episod 1 - Episod 80


Nantikan Drama Puteri Yang Ditukar di Astro Prima. Drama yang menggantikan Drama Jodoh-Jodoh Anissa yang tamat siaran petang nanti. Jangan luoa menonton Jodoh-Jodoh Anissa Episod Akhir petang ini. 

Drama Puteri Yang Ditukar di Astro Prima ini adalah adaptasi dari Sinetron Putri Yang Ditukar. 



Para Pelakon 

Elisya Sandha sebagai Amira
Eyra Hazali sebagai Zahira
Azrel Ismail sebagai Rizwan
Julia Farhana sebagai Miesya
Edika Yusof sebagai Tuan Malik
Siti Elizad Sharifuddin sebagai Aini
Zila Bakarin sebagai Maria
Fazlina Ahmad Daud sebagai Farina
Eizlan Yusof sebagai Ihsan
Ako Mustapha sebagai Madun


OST  PUTERI YANG DITUKAR  - Lembah Kesepian Haqiem Rusli


Lirik Lembah Kesepian- Haqiem Rusli
terhiris
aku di dalam lembah
yang tak berbunyi
menyedari
mengharungi

biarkan kuterus sendiri
tak usah engkau peduli
ku mahu kau bahagia
jiwa

tersedar
badai hati ini menghempas lenaku
ku terjaga
dari tidur

biarkan kuterus sendiri
tak usah engkau peduli
ku mahu kau bahagia
jiwa

aku halalkan segala titik keringatku
yang jatuh tertitis titis
demi membuat kau tersenyum
senang dalam lara
kenyang dalam payah
huwoo…


biarkan kuterus sendiri
tak usah engkau peduli

biarkan kuterus sendiri
tak usah engkau peduli
ku mahu kau bahagia
jiwa

tersiksa menagih simpati
menyangkarkan relung hati
ruang kasih yang abadi
sepi

terhiris
aku di dalam lembah yang
tak berbunyi



SINOPSIS PUTERI YANG DITUKAR (Versi Malaysia)

Amira dan Zahira merupakan dua orang gadis yang mempunyai latar belakang berbeza. Amira dibesarkan di dalam kehidupan yang serba sederhana bersama kedua-dua orang tuanya, Ihsan dan Farina. Zahira pula mempunyai kehidupan yang cukup mewah bersama kedua-dua orang tuanya, Tuan Malik dan Aini, di samping ibu tirinya, Maria dan kakak tirinya, Miesya. Tetapi Zahira selalu dibuli oleh Miesya.

Namun, tiada seorang pun yang mengetahui akan rahsia yang tersembunyi di sebalik dua keluarga tersebut, dimana Zahira dan Amira telah ditukar sejak kecil. Siapakah yang menjadi dalang di sebalik pertukaran kedua bayi ini ketika dilahirkan? 


SINOPSIS PUTRI YANG DITUKAR (Sinetron)

Amira dan Zahira mempunyai kehidupan yang berbeza. Amira hidup sederhana bersama kedua orang tuanya, Ihsan dan Utari. Sedangkan Zahira hidup mewah bersama kedua orang tuanya, Prabu dan Aini, serta ibu tiri Malena dan kakak tiri Meisya.
Tidak seperti Amira yang hidup penuh cinta dalam keluarganya. Sedangkan Zahira, walaupun mendapatkan kasih sayang yang berlimpah dari kedua-dua orang tuanya, tetapi ia selalu mendapat perlakuan tidak baik dari Malena dan Meisya. Arman lah, pemandu peribadinya, satu-satunya orang di rumah yang tahu perihal itu, dan selalu membuat Zahira tegar.
Tanpa seorang pun tahu, Zahira sebenarnya adalah anak Ihsan dan Utari. Sedangkan Amira adalah anak Prabu dan Aini. Wisnu yang dendam pada Prabu kerana telah membuatnya kurang upaya, menukarkan kedua-dua bayi tersebut yang lahir bersamaan. Wisnu ingin memberi Prabu pelajaran, kerana ia mengasuh kanak-kanak dari musuh bebuyutannya, Ihsan, yang adalah cinta sejati isteri keduanya, Aini. Wisnu pun yang pernah berjanji untuk menjodohkan anaknya dengan anak Ihsan dan Utari pun menitipkan anaknya ke Surti, pembantu di keluarga Prabu. Dan anaknya itu adalah Arman.
Kerumitan berlaku apabila masing-masing kedua-duanya dipertemukan, Amira dan Zahira. Amira pun bertemu secara tidak sengaja dengan Prabu dan Aini. Amira pun bertemu dan berkenalan dengan Zahira dan Arman, saat ia mengalami kemalangan kerana hampir dilanggar oleh pemuda kaya bernama Rizqi.
Amira semakin bingung ketika Prabu, Aini & Zahira datang ke pemakaman ayahnya, Ihsan. Amira yang sedang bersedih langsung shock ketika Prabu mengenalkan namanya, kerana Amira mendengar bahawa Prabu-lah yang menyebabkan ayahnya meninggal dunia.

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post