Saturday, June 15, 2019

author photo
Drama Bukan Cinta Aku Episod 9 - Episod 13 | Drama terbaru yang menghiasi slot akasia. Gandingan terajui bersama pelakon dua negara berbeza iaitu Syafiq Kyle, Janna Nick dan Baim wong. Bukan Cinta Aku akan bersiaran sebanyak 20 episod penuh. 

Menariknya drama ini adalah mengisahkan kisah cinta berlainan darjat. Akibatnya Arjuna terpaksa meninggalkan Riana demi jaga pergorbanan ibu bapa Riana kepadanya.


Riana dinikahi dengan Tengku Isma kenal keluarga Riana. 


Cinta Riana pada Arjuna tiada berbelah bagi. Ikuti kisah cinta mereka. Berjaya hubungan mereka bersatu dengan restu kedua ibu bapa Riana. 


Judul :Bukan Cinta Aku
Jumlah Episod : 20 Episod
Slot Akasia TV3


Bukan Cinta Aku Episod 12

Bukan Cinta Aku Episod 11

Bukan Cinta Aku Episod 10

Bukan Cinta Aku Episod 9

Promo Bukan Cinta Aku Episod 9 - Episod 13

Bukan Cinta Aku Episod 8

Bukan Cinta Aku Episod 7


Bukan Cinta Aku Episod 6

Bukan Cinta Aku Episod 5

Bukan Cinta Aku Episod 4

Bukan Cinta Aku Episod 4 - Episod 8 

Bukan Cinta Aku Episod 1 

Bukan Cinta Aku Episod 2


Bukan Cinta Aku Episod 3 

Sinopsis Drama Bukan Cinta Aku : Rania, seorang gadis yang cantik baru sahaja selesai pengajiannya dan kembali ke pangkuan keluarganya yang menetap di Florence, Italy. Rania telah jatuh cinta dengan Arjuna, pemandu keluarga Rania. Namun, mereka pandai menyimpan rahsia. Suatu hari, ibu bapa Rania mendapat tahu hubungan antara Rania dan Arjuna. Mereka tersangat kecewa dan marah dan ingin menjodohkan Rania dengan Tengku Isma, anak kenalan mereka. Rania akhirnya dinikahkan juga dengan Tengku Isma dan terus dibawa pergi keluar negara. Namun, cinta Rania tidak pernah berubah. Dia tidak pernah mengizinkan Tengku Isma menyentuhnya, hinggalah Tengku Isma sudah hilang harapan dan berjanji akan lepaskan Rania sekiranya mereka berjaya menjumpai Arjuna yang sudah lama hilang sejak pernikakahan mereka. Mereka membuat keputusan untuk meneruskan pencarian ke Lombok, kampung Arjuna.

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post