Thursday, April 18, 2019

author photo
Sinopsis Drama Kamar Kamariah -Slot Akasia  : Drama ini bakal menghiasi slot akasia akan datang. Bersiaran mulai 17 April 2019 ini di tv3. Gandingan Nabila Huda dan Fizz Fairuz. Kemungkinan drama ini akan bersiaran sebanyak 13 episod sahaja. Nantikan kisah mereka yang penuh suka duka.



Gandingan Fizz Fairus dan Nabila Huda memang menampakkan auranya. Lebih lagi Nabila huda yang melakonkan watak isteri yang derita kerana kezaliman suami yang berpura-pura baik.


Promo Drama Kamar Kamariah

Drama :  KAMAR KAMARIAH
Jumlah Episod Penuh : 13 episod
Tarikh Siaran : 17 April 2019 (Rabu)
Slot Akasia

Lakonan Fizz Fairuz, Nabila Huda, Aidil Aziz, Syafie Naswip, Engku Faridah, Tasha Shilla, Shuhanty Hanafiah, Ifa AF, Halmy Hamizan dan ramai lagi.

Tonton Drama Kamar Kamariah Episod 1 | Episod 2 |  Episod 3 


Kamar Kamariah Episod 1


Sinopsis Drama Kamar Kamariah

Mengisahkan kehidupan suami isteri bahagia pada pandangan orang lain. Namun isterinya derita sepanjang kehidupan bersama suami. Kekejaman dan kezaliman Murad kepada isterinya tidak pernah diketahui orang sekeliling. 

Dalam naskhah ini juga, menghimpunkan kesabaran isteri yang diduga dengan kezaliman suami. Saban hari dipukul dan disepak teranjang, namun dia masih bertahan.

“Murad bukanlah lelaki ‘psiko’, tetapi lebih kepada bersikap baran. Personalitinya berbeza ketika di kampung dan di bandar. Di desa, dialah lelaki baik, alim dan tidak meninggalkan solat. Di bandar, dia menjalankan perniagaan kelab malam.

“Pada masa sama, atas pilihan ibunya yang sakit, Murad perlu berkahwin dengan Kamariah (lakonan Nabila). Konflik bertambah apabila Kamariah melahirkan anak selepas enam bulan mereka bernikah. Keadaan itu menyebabkan suaminya menjadi baran,”. 


Kamariah wanita dianiaya sejak muda lagi. Kamariah diperkosa oleh lelaki mabuk yang tidak mengaku perbuatannya. Kamariah menganggap kejadian itu balasan tuhan atas pekara maksiat yang dilakukannya. Kamariah berkahwin dengan Murad.
Murad merupakan seorang lelaki alim dan berhati mulia disisi pandangan orang kampung. Namun sebaliknya Murad berselindung menjalankan perniagaan kelab malam. Dia perlu berkahwin dengan Kamariah atas pilihan ibunya. Konflik bertambah apabila Murad mengetahui kisah silam Kamariah dan Kamariah melahirkan anak yang dianggap bukan darah dagingnya. Keadaan itu menyebabkan Murad menjadi baran dan mendera Kamariah.

Kamariah terpaksa merahsiakan yang dia menjadi mangsa deraan Murad  kerana Kamariah sentiasa bimbang Murad akan membunuh anaknya. Didepan keluarga, Murad melayan Kamariah dengan penuh kasih sayang.

OST Kamar Kamariah - Aku Bukan Malaikat (Siti Nurhaliza)


Lirik Lagu Aku Bukan Malaikat – Siti Nurhaliza
Aku Bukan malaikat
Yang Tak pernah berbuat salah
Aku Bukan bidadari
Yang Selalu menyenangkanmu
Aku Adalah separuh sayapmu
Bawalah Aku selalu bersamamu
Menuju keabadian yang bahagia selamanya
Kau bisa syurga bisa nerakaku kau bisa malam bisa siangku
Kau bisa luka bisa bahagia dalam hidupku
Kau Bisa syurga bisa nerakaku kau bisa tawa bisa tangisku
Hantarkan aku dengan cintamu pada sang maha cahaya
Kenangkan Aku kekasihku
Jangan Biarkan merapuh
Jagalah Diriku jagalah jiwaku
Jagalah Diriku jagalah jiwaku
Kau Bisa syurga bisa nerakaku kau bisa malam bisa siangku
Kau Bisa luka bisa bahagia dalam hidupku
Kau Bisa syurga bisa nerakaku kau bisa malam bisa siangku
Hantarkan Aku dengan cintamu
Kau Bisa syurga bisa nerakaku kau bisa malam bisa siangku
Hantarkan Aku dengan cintamu pada sang maha cahaya
Aku Bukan malaikat
Yang Tak pernah berbuat salah
Aku Bukan bidadari
Yang Selalu menyenangkanmu

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post