Thursday, January 10, 2019

author photo
Drama Selafaz Cinta Episod 34 : Drama yang menggantikan drama Cinta Tiada Ganti. Drama terbaru berjudul Selafaz Cinta bukan drama adaptasi novel atau sebaliknya. Lakonan mantap Saharul Ridzwan, Syatillia Melvin dan Puteri Aishah. Selafaz Cinta bergenre kan drama cinta dan konflik. 

Selafaz Cinta akan bersiaran sebanyak 60 episod penuh. Bermakna drama ini akan bersiaran selama 2 bulan dan akan tamat pada pertengahan Januari 2019.

Selafaz Cinta gandingan 3 pelakon utama. 




Selafaz Cinta Episod 27

Selafaz Cinta Episod 26



Sinopsis Selafaz Cinta / Slot Tiara : Reza Ammar seorang eksekutif perniagaan di syarikat hartanah miliknya. Seorang suami yang baik, menjaga agama dan penyayang pada keluarga. Bukan jenis yang mudah tergoda dengan wanita namun kekhilafannya membuatkan Reza jatuh cinta pada Liza, seorang pramugari. Namun Reza tetap mencintai dan menyayangi Jannah dan anak mereka Shila.


Zahratul Jannah seorang pengusaha fesyen hijab, motivator. Isteri Reza ini selain cantik juga seorang muslimah yang taat. Patuh pada suami. Dulunya seorang gadis yang manja, suka bersosial dan tidak matang. Kini, menjadi seorang yang taat pada agama hasil bimbingan Reza. Setia dan percaya kepada suami namun mula meragui suaminya ketika Reza mula berubah.



Liza Lyana berkenalan dengan Reza ketika berada di satu penerbangan luar negara. Menjalinkan hubungan skandal dengan Reza. Semakin lama, Liza bukan hanya jatuh cinta kepada Reza. Namun dia semakin obses dengan Reza sehingga sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan Reza

Senarai Pelakon Selafaz Cinta

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post