Friday, November 9, 2018

author photo
20 Resepi Air Balang Paling Laris : Sepanjang jalan atau pasar malam mesti ramai yang berniaga air balang. Wah korang tak teringin kah nak berniaga. Kalau kat kampung cik akak memang femes dan paling laris ialah pop ice. Sampaikan anak sedara cik akak, ulang alik ke nak beli. Habis satu...beli lagi satu..

Seronok tengok orang berniaga. Kita bila lagi. Ala setakat buat air aku pun boleh. Tapi...tapi..kalau rasa kurang mana yang nak beli. Ingatkan buatkan tak sampai 5 minit siap.

Anda salah! Sebenarnya buat air kenalah dengan kasih sayang. Baru lah hasil yang lumayan. Rasa yang cukup serta keaslian hasil tangan kita sendiri itulah yang memberi impak yang cukup penting.

Macam kita masak juga, kalau nak hasil yang sedap. Pastikan cukup bahan serta masak dengan kasih sayang.

Untung lebih bila rasa sedap. Hasil masakan pun licin dan hanya tinggal periuk. 

Begitu jugalah dengan Berniaga Air Balang ini. Setakat kau jual air milo bancuh belum tentu ada yang nak. Kecuali kau tambah ceduk sedikit resepi yang menarik. 

Contohnya, air milo tu tambah ceduk sedikit dengan ais cream, lepas tu tabur sikit milo atau cebisan roti oreo. Barulah nampak menarik. 

Tu baru kes air milo. Lain air pun boleh. Nak ke resepi. Di sini cik akak akan berkongsi serba sedikit 20 Resepi Air Balang Paling Laris Bukan sahaja sekadar resepi, malah, cara-cara membuatnya secara bergambar juga ada saya tunjukkan.



Antara 20 Resepi Air Balang Paling Laris tersebut adalah...
  • Jus Mangga
  • Jus Tembikai Susu
  • Jus Tembikai
  • Jus Carrot Susu
  • Jus Asam Boi & Limau Kasturi
  • Jus Mata Kucing
  • Jus Air Jagung
  • Jus Nenas Madu
  • Jus Buah Naga (Dragon Fruit)
  • Air MILO
  • Air Laici Susu
  • Air Blue Hawaian Lemonade
  • Air Teh Bunga
  • Air Kelapa Muda
  • Air Bandung Cincau
  • Air Barli
  • Air Cincau
  • Jus Ciku
  • Jus Epal Asam Boi
  • Jus Kiwi
Menarik kan. Memang rugilah kalau tak ambil peluang. Buat jus ni kenalah dengan teknik atau olahan yang betul. Kalau tak memang tak menjadi lah hasilnya.


»»»Muat Turun 20 Resepi Air Balang Paling Laris

Keunikan nama air pun salah satu faktor terbesar untuk menjadikan Air Balang Paling Laris. Apa yang penting, cukup rasa dan masak dengan kasih sayang. Rezeki pasti memihak. Berniaga orang kata jangan kedekut. 

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post