Mr. Grey Episod Akhir (Episod 16) Malam Ini - Dunia Cik Akak

Thursday, May 3, 2018

Mr. Grey Episod Akhir (Episod 16) Malam Ini


Mr. Grey Episod Akhir (Episod 16) Malam Ini : Mr. Grey Episod Akhir (Episod 16) Malam Ini, pastinya korang tak sabar menunggu kesudahan kisah Nisa dan MR.Grey. Kisah semalam, kesian tengok Jannah. Abang Ilham buat-buat tak kisah dengan Jannah. Ini disebabkan kisah lampau Jannah suatu ketika dulu. 

29416010_163560981029257_2464844897534869504_n

Mr.Grey Episod Akhir,  berharap pengakhiran drama berakhir dengan sesuatu yabg membahagiakan.

Drama terbaru yang bakal bersiaran di Astro Ria yang menampilkan gandingan pelakon Fendy Bakry dan Eyra Hazali. 

Mr.Grey Episod Akhir (Episod 16) boleh tonton di pautan ini »» https://m.facebook.com/cikakak27/

Baca novel Mr. Grey Bab 1 - Bab 15 »»https://sweetyzhanieyz83.blogspot.my/2018/04/novel-mr-grey-bab-1-bab-15-novel-online.html?m=1

Sinopsis Mr. Grey : Setia itu mahal yang tak mampu dipertahankan oleh orang murahan.

“Malique Gregory Kamal bin Grey Muslim...”

“Saya...”

“Aku nikahkan dikau dengan anak saudara aku, Nisa Ardina binti Nizar dengan mas kahwinnya sebanyak RM1000 ringgit tunai...”

“Aku terima nikahnya Nisa Ardina binti Nizar dengan mas kahwinnya RM1000 tunai.”

Keputusan mereka untuk berkahwin memecahkan dua hati. Hati Datin Musalma, mummy Mr. Grey yang menuduh Nisa menggoda anaknya demi harta dan hati Ilham Arsyad yang mencintai Nisa sejak daripada kecil lagi. Tetapi, kedua-dua hati telah membuat keputusan yang berbeza. Datin Musalma memilih untuk terus membenci. Ilham Arsyad memilih untuk terus menyayangi.

“Tak susah kan kalau saling mencintai? Tak ada risiko.” - NISA

“Hesy, siapa cakap tak ada risiko? Semua perkara ada risiko. Risiko mencintai ialah hati kita akan sakit kalau orang tu tak mencintai balik. Risiko dicintai ialah kita akan menyakiti hati orang tu kalau kita tak cintai dia balik. Risiko saling mencintai pula, kita akan saling kehilangan.” – MR. GREY

Ilham terus menyayangi Nisa walaupun gadis itu telah menjadi milik orang lain. Terus menjaga dari jauh dan sentiasa tahu kemahuan gadis itu. Dia menyayangi dengan caranya yang tersendiri hingga timbul persoalan dalam diri Nisa kenapa dia tidak memilih Ilham.

Saat diulit bahagia...

Mr. Grey membuat pilihan untuk menghilangkan diri. Dia memutuskan untuk kembali kepada Datin Musalma.

“Abang nak minta maaf. It’s not you, it’s me.” – MR. GREY

Apakah pilihan Nisa? Membuat keputusan untuk terus setia kepada Mr. Grey yang tegar meninggalkannya? Atau membuat keputusan untuk memilih Ilham Arsyad?

“Nisa maafkan abang tak sebab mencintai Nisa dan tak boleh lupakan Nisa?” - ILHAM

“Buat apalah nak maafkan abang. Bak kata abang, Nisa tak ada hak untuk halang abang sukakan Nisa.” – NISA

Ya, hidup itu memang kelabu. Tapi, kita selalu ada pilihan..

1 comment:

  1. memang stiap jam 10 malam, tunggu cerita ni...best!!

    ReplyDelete