Saturday, January 13, 2018

author photo
♥ Assalamualaikum ♥
Smiggle Umpama Saka, Itu Kata Anak-Anak : Smiggle tu apa eh? Mungkin ramai yang tertanya-tanya. La..smiggle tu produk barangan sekolah. Cantik tapi harga memang mahal. Kira peralatan sekolah yang berjenama tinggi. Smiggle ini antara produk oversea. 


Kecoh sana-sini pasal smiggle ni. Mana tak nya budak-budak kat sekolah tak nak kawan dengan orang yang guna beg smiggle ke apa..haha..adeh..adeh...anak-anak dah pandai berpuak-puak. Cik akak smiggle pun tak kenal inikan nak tahu. Bila cik akak google, rupanya smiggle ni memang ada dijual dalam web Lazada Malaysia. 
Bila tengok harga beg sekolah tu. Ya ampun memang mahal. Nak manjakan anak-anak agak-agaklah. Kelak sendiri yang merana. Comel memang comel. Tapi berpada-pada. Tak kaya wang ringgit jangan berlagak nak guna smiggle. Nasib baik lah, anak-anak sedara cik akak tak kenal lagi dengan smiggle..haha


This post have 3 komentar

avatar
Cik Tie delete January 13, 2018 at 10:27 AM

Mahalnya! Tapi mesti ada yang sanggup beli kan. Kalau ciktie memang tak akan la

Reply
avatar
Shafila ILA delete January 13, 2018 at 10:55 AM

Nasib baik anak2 tak kisah sgt benda2 mcm ni. Deme asal ada je. Tp tahu lah masa depan. Kota bila dah pandai nak memilih.

Reply
avatar
Sheila Adziz delete January 13, 2018 at 9:06 PM

akak br tahu jenama ni... anak2 pun tak tahu...

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post