Tuesday, January 30, 2018

author photo
♥ Assalamualaikum ♥

Senarai Lagu Dalam Drama Kekasih Paksa Rela : Bagi penonton yang setia mengikuti drama slot akasia di tv3 ini pastinya tahu lagu-lagu yang berkumandang dalam drama tersebut. Tapi sebahagiannya masih tertanya apakah tajuk lagu tersebut. Lagi memudahkan korang cik akak sertakan Senarai Lagu Dalam Drama Kekasih Paksa Rela. Siap cik akak sertak sekali video dari youtube. Bolehlah korang layan feeling cintan.

Tajuk : Pasti
Artis : Cherpen Band
Lirik : Hang Nadim
Komposer : Hang Nadim / Afiez 

Tajuk : Fall In Love
Artis : Nominos
Lirik & Komposer : Thana & Lul

Tajuk : Tuhan Jaga Dia Untukku
Artis : Feina
Lirik & Komposer : Fiena

Tajuk : Mimpi Indah
Artis : Amira Othman
Lirik & Komposer : Hael Husaini

Tajuk : Cincin Di Jari
Artis : Jamiel Said
Lirik & Komposer : Jamiel Said

Tajuk : Melodi Kasih
Artis : Slash
Lagu & Lirik : Joe Slash

Tajuk : Cinta Bawa Ku Pergi
Artis : Isni Raihan
Lagu & Lirik : Sharon Paul

Tajuk : Dia
Artis : Qody
Lagu & Lirik : Ippo Hafiz

Apa tunggu lagi. Boleh download lagu-lagu tersebut. Lirik dan melody pun semua best. 


This post have 4 komentar

avatar
Cik Rose delete January 31, 2018 at 2:32 PM

Mula-mula minat drama ni. Sekarang dah kurang minat pula dah. Rasa macam meleret pula cerita dia. Opsss .pendapat cik Rose je yee. Hihi

Reply
avatar
ejulz delete January 31, 2018 at 8:42 PM

tok nang peminat drama tv3 kol 7 la.. haha

Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
1. Kejujuran
2. GIVEAWAY SOUVENIRS PULAU JEJU BY SITIYANGMENAIP & SALBIAHM

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete January 31, 2018 at 10:58 PM

lagu2 tak pernah dengar lagi. citer ni pun jeling sikit2 je kalo tertengok.
nanti nak cari dngr lagu2 tu macam mnarik =)

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post