Artikel Terkini

Thursday, July 27, 2017

Dapat Sample Dove Yang Comel

♥ Assalamualaikum ♥

Dapat Sample Dove Yang Comel : Teruja cik akak dengan sample dove ni. Dengan botol yang comel. Anak sedara kata...ala keciknya. Terus jawab...benda sample mesti lah kecik..haha...terus dia jawab balik, sekali pakai habis. Terasa nak gelak, serius botol dia comel sesangat. 


Dapat sample shampo dengan perapi sekali. Memang satu pakej yang menarik. Tak sabar, terus testing guna pakai. Benda comel gini terasa sayang pun nak guna. Nak simpan buat koleksi pun, tak ada maknanya. 

Mana cik akak dapat sample dove ni. Bukan kat pasar raya tapi online sistem.haha..biasa selalu cari barangan sample gini. Dapat free seronok kemain.

Banyak gak cik akak isi untuk dapatkan sample percuma macam ni. Gigih google cari sample...dah dapat link cuba isi data..dan hantar..haha..


Sample percuma bukan untuk dijual..haha..ala memang comel. Nak tunggu sample percuma yang lain pula...mana tahu ada yang sudi bagi kat cik akak.. 

Untuk shampo dan perapi dove ni cik akak bagi 5 bintang. Banyaknya bintang dia bagi, alasannya sebab comel. Rambut pun rasa lembut selepas menggunapakaikan..haha..wangian memang super wangi. Dah cuba sample gini, lepas ni bolehlah beli botol besar.

1 comment: