Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, June 20, 2017

Resepi Rendang Ayam Dan Rendang Daging Pasti Meletop Musim Perayaan

♥ Assalamualaikum ♥
Resepi Rendang Ayam Dan Rendang Daging Pasti Meletop Musim Perayaan : Tinggal berapa hari lagi nak raya. Bagaimana persiapan raya korang. Dah siap sepenuhnya ke? Cik akak alhamdulillah cukuplah bersederhana. Yang penting dapat beraya bersama insan tersayang. Wow musim raya dah dekat. Kompem korang tengah google resepi rendang ayam dan resepi rendang daging. Nak lagi mudah, boleh je buat kari ayam ke? Ayam Masak tomato, ayam masak merah, daging masak hitam pun sedap. Biar ada kelainan di pagi raya..
Imej google

Resepi Rendang Ayam dan Resepi Rendang Daging korang boleh je google. Meriah backlink resepi tersebut di pautan blog masakan. Ambil yang simple je. Kalau nak yang lebih sedap, korang ambil resepi yang padat dengan bahan-bahan rempah ratus..haha...yang paling sedaplah rendang orang dulu-dulu.

Teringat rendang ni, tekak pula terpaksa tahan air liur. Makan dengan pulut, ya rabbi..haha..tak dapat cik akak bayangkan..haha..sesaja je ayat mengoda cik akak tu kan. Berhangit entri.

Cik akak pengalaman buat rendang...haha..masih zero..sebab raya kebiasaan buat kari ayam dan kari daging je. Rendang memang jarang nak buat. 


1 comment:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN