Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, May 4, 2017

Pageview Blog Mendadak Turun Dari Januari Hingga April 2017

♥ Assalamualaikum ♥

Pageview Blog Mendadak Turun Dari Januari Hingga April 2017 : Sukar untuk diluahkan dengan kata-kata indah. Terasa ingin sahaja menutup blog ini. Apa kan daya, dah 4 tahun menjadi sebahagian dari penulis alam maya, terasa sayang nak kuburkan apa yang cik akak mulakan. Dan satu sahaja jalan, cik akak teruskan langkah. Kalau korang di situasi cik akak. Memang merasai apa yang cik akak rasai sekarang. Cik akak pelan-pelan bermula dari bawah. Akhirnya, ada juga yang mengenali cik akak.

Selayang pandang...Pageview Blog - Semak guna Google Analytics


Pageview - 238,182
Users - 59,785
Bounce Rate - 21.48%


Pageview - 130,283
Users - 36,994
Bounce Rate - 23.19%

Pageview - 145,004
Users - 39,989
Bounce Rate - 23.36%

Pageview - 89,192
Users - 23,935
Bounce Rate - 23.18%

11 comments:

  1. masih tinggi lagi tu cik akak..cik nor mmg down trus..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke cik nor..hihi...la..terasa.down bila pv gine

      Delete
  2. Tingginya..jauh la pv klo nk dibndingkn ngn saya😂 klo cik akak putus asa apath lg sy..heart broken..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...heart broken langsung...sabar sat na...

      Delete
  3. Mcm na bounce rate rendah sngat cik akak...cuba kongsi tip

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah..haha...cik akak main update je blog...

      Delete
  4. ubai pun jatuh jugak pv dari tahun lepas. rasa nak stop pun ada tapi fikir balik, blog ni aset . sebab tu teruskan jugak . hehehe

    tips dari blogger2 lain, depa suruh teruskan update . nanti pv elok balik. :)

    jngan risau cik akak :)

    senyum selalu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh jadi ni...mesti nak juga pv yg gempak amos..haha

      Delete
  5. teruskan bkarya sis =) syg tu da 4 tahun pegang status blogger.. turun naik mmg lumrah.

    ReplyDelete
  6. Walaupun menurun... Tetap tinggi.. Blog LeYa bila lah nak dapat ranking macam ni..

    ReplyDelete
  7. uiss byk gile... terbaik cik akak.. tak pe nnti leh naik balik tu..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN