Header Ads

Jual Air Tebu Boleh Raih Pendapatan RM500 Seminggu

♥ Assalamualaikum ♥

Jual Air Tebu Boleh Raih Pendapatan RM500 Seminggu / Jual air tebu je boleh raih pendapatan yang lumayan. Hanya seminggu, boleh jana pendapatan RM500. Biar betul, tak kan boleh raih pendapatan sebanyak tu. 



Rata-rata penduduk di bandar Sibu, Sarawak lebih gemar berniaga dari bekerja di bawah seorang ketua jabatan. Malahan mereka lebih memilih untuk menanggung risiko jualan tidak laris. Tapi bagaimana pula dengan permulaan perniagaan. Kos yang dijana untuk modal pusing berapa.

Yang untung kalau korang tanam sendiri tebu. Tak perlukan peraih untuk mendapatkan stok tebu yang segar dari ladang. 

Berbalik kepada isu modal pusingan ebook Bisnes Air Balang   membongkar teknik dan tips-tips memulakan perniagaan. Malahan pelbagai resepi air balang terdapat dalam ebook ini. 

Antara perkara yang dibincangkan dalam ebook ini :-
Jika balang air anda serupa sahaja dengan balang 10 peniaga air yang lain, ianya tidak akan memberikan sebarang kelebihan kepada anda untuk menarik pelanggan. Lebih malang lagi, jika air yang anda jual tawar, tak sedap dan tak ada rasa. Mungkin orang akan beli sekali sahaja.. lepastu, mereka takkan beli lagi!Jadi!..
  • Macam mana nak tarik pelanggan?
  • Macam mana nak buat air yang sedap?
  • Macam mana nak jimatkan kos?
  • Macam mana nak gandakan keuntungan walaupun hanya menjual 3 balang air?
  • Macam mana nak pilih lokasi yang terbaik?
Nah...memang amat membantu. Bukan satu ilmu diperolehi tapi berganda-ganda ilmu. Berminat dengan ebook Bisnes Air Balang »»Boleh Dapatkan dipautan INI.

5 comments:

  1. Huh mcm bpakat pulak post entry isu sama..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tertiba aku ada idea. Haha..ambik aura hari jumaat..malam kelak review ebook burger lak

      Delete
  2. Huh mcm bpakat pulak post entry isu sama..hihi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.