Header Ads

Misteri Bukit Broga "Remaja Hilang Ditemui"

♥ Assalamualaikum ♥

Misteri Bukit Broga "Remaja Hilang Ditemui"

Dalam hutan ni nampak je kosong. Tapi tu hanya penglihatan mata kasar kita. Tapi dalam hutan ni pelbagai penghuni lain yang wujud. Ini bukan semata-mata mistik, tapi realitinya begini. Tulah org tua dulu-dulu cakap, kalau nak masuk hutan kena banyak ilmu. Sebab kita tak pasti, mesti makhluk tu tak suka kita kacau kawasan dia. Korang faham-faham je lah.


Video seorang ibu sanggup masuk hutan cari anaknya.

Sebelum ni pun cik akak ada terbaca kisah misteri hilang di bukit broga. Bukit penuh misteri dan tanda tanya. Walaupun minat, jangan sampai........

Petua orang dulu-dulu....kalau hilang...

Laungkan azan...buat solat hajat..insyaAllah yang tertutup pasti akan terbuka. 

Pernah gak dengar orang cakap, kalau sesat di hutan. Ambik ranting kayu, pasak kat tanah, lepas tu laungkan azan. (jangan fikir yang bukan-bukan pulak dah)

Petua masuk hutan...

Baca doa, mulakan langkah dengan bismilah, laungkan azan dan bagi salam. Tak kira di mana. Semua tempat ada hidupnya makhluk ghaib.

1 comment:

Powered by Blogger.