Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, November 5, 2016

Rezeki..Satu CPUV Nuffnang RM62.68

♥ Assalamualaikum ♥

Rezeki..Satu CPUV Nuffnang RM62.68

Antara iklan nuffnang yang paling lama melekat di blog. Dari bulan september yang lepas. Dekat sebulan lebih dah bertenggek. Iklan KFC ni juga yang selalu muncul di blog.


Alhamdulillah setelah sekian lama bertahan. Akhirnya berhasil dapat nilai yang lebih tinggi. Terima kasih kepada pengunjung blog cik akak. Kepada rakan blogger yang sudi komen entri cik akak, korang memang sporting..sayang korang..insyAllah cik akak buat giveaway simple untuk korang..

10 comments:

  1. ..nanti ajarlah..macam maner nak dapat macam tu>>

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak, murah rezki akak d blog

    ReplyDelete
  3. wow....bestnya boleh dapat banyak camtu..

    ReplyDelete
  4. wow!! saya tak pernah dapat banyak macam tu...jeles hehe

    ReplyDelete
  5. Wah bestnya akak..nanti bagi lah tip hehe

    ReplyDelete
  6. kalau nak buat duit dari pengiklanan byaran usd, boleh pm saya.. saya ajarkan.. :)
    teaoaisblog@yahoo.com.my

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN