Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, November 9, 2016

Pukul Berapa Datuk Harimau..Kalau Hang Jawab Kol 1...

♥ Assalamualaikum ♥

Pukul Berapa Datuk Harimau..Kalau Hang Jawab Kol 1...

Nostalgia zaman budak-budak 80-90an. Terasa rindu lak zaman tu kan. Budak sekarang de main datuk harian. Sebab main datuk harimau ni penat..haha..siap berkejaran keliling kampung....haha..

Kadangkala peredaran masa yang buat anak-anak zaman sekarang LUPA permainan nostalgia nie. Nah cik dah cakap..cuba tanya anak sedara cik akak kompem tak tahu. Lepas tu mintak ajar..haha..

Depa ni suka permainan nostalgia. Biasalah budak kampung. Dah tu main dalam rumah je. Nak keluar rumah pun paling jauh depan rumah je..haha...

Rindu tak rindu...kalau nak main lagi zaman sekarang..hahaha..

4 comments:

  1. Rindu sgttttt :( budak skrg dah tak tahu dah permainan kita dulu2. Sedihnyaaaa. Nak ajak main dengan sepupu yg dah sebaya semua segan haih

    ReplyDelete
  2. dulu saya masa kecik2 memang tak main permainan tradisonal macam lompat getah ke, galah panjang ke..dan permainan ni jugak..saya dulu masa kecik2 lembik sikit..heheheheh...dok tepi jadi tukang sorak je..

    ReplyDelete
  3. hehehe kul 1 x lama lagi...ekeke dtk harimau nak gi lunch..wakaka

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN