Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, November 1, 2016

Perempuan Suka Merajuk..Apa Kata Lelaki..

♥ Assalamualaikum ♥

Perempuan Suka Merajuk..Apa Kata Lelaki..

Dah nama perempuan..1001 persoalan lelaki harus tahu. Sebab kadangkala moodnya ok...adakalanya asyik badmood je..itulah 1001 persoalan lelaki wajib tahu....



Bab merajuk ni memang kerja orang perempuan. Tak dilayan chat pun boleh buat dia merajuk..haha..tu baru satu hal..banyak lagi yang lelaki harus tahu...

Perempuan ni kalau merajuk...ada macam-macam je...ada yang suka membebel..ada yang lebih sediakan diri dengan diam..

Dua-dua ni memang bahaya..haha...itu lelaki wajib tahu..

Kalau perempuan merajuk membebel...lelaki tak payah lah membebel sama...diam je...kalau korang ikut membebel juga..alamat perang dunia lah jawabnya...

Kalau perempuan merajuk dengan berdiam diri..hahah..yang ni lebih dahsyat...diam-diam tu bermakna dia pujuk hati sendiri...kalau lelaki tak pujuk...alamat..boleh putus hubungan..haha...

Tulah cik akak cakap...mencari pasangan..bukan sekadar suka-suka..fahami dan selami apa yang dia inginkan..tak salah kita bertolak ansur jika mahu perhubungan kekal lama...

Eh...eh..cik akak pun kuat merajuk...cik akak lagi bahaya kalau merajuk..haha..semua akaun media sosial cik akak delete...siap dengan akaun wasap sekali..haha...abg jangan kata tak rimas....tapi redha je dapat buah hati yang degil macam nie...haha..satu lagi..bila cik akak merajuk....

Alamat....cik akak akan off phone...tak mesej bagai..haha....tapi

Cik akak merajuk tak lama...paling tahan semalam je...kalau mood ok...kalau tak ok moodnya..haha..tanggung sendiri akibatnya...haha

7 comments:

  1. Ppuan dgn mrajuk memg x dpt d pisahkn hihi

    ReplyDelete
  2. Sekarang cik akak merajuk ke.. Oh tedah

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Hihihi..sabar je lah..ada yg mudah dipujuk..ada yang tak makan pujuk.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN