Artikel Terkini

Friday, November 4, 2016

Peluang Kerjaya Dalam Sektor Kerajaan - Jawatan Kosong Pembantu Keselamatan Gred KP19 & Pengawal Keselamatan Gred KP11

♥ Assalamualaikum ♥

Peluang Kerjaya Dalam Sektor Kerajaan - Jawatan Kosong Pembantu Keselamatan Gred KP19 & Pengawal Keselamatan Gred KP11

Berkali-kali mohon tapi tak pernah dapat. Tak pe belum rezeki lagi tu. Yang penting kena usaha lagi. Rezeki Allah kan luas. Tak boleh jadi penjawat awam. Boleh buka bisnes sendiri..hihi..cik akak kalau diberi pilihan nak juga buka bisnes sendiri..haha..berangan je lebih.

Abang-abang, adik kakak silalah daftarkan diri. Mana lah tahu rezeki kan. Sekarang ni kerja tak boleh memilih sangat. Ambik je rezeki yang kita dapat. Pot pet je cik akak pagi jumaat..haha..

Cik akak pernah berkali-kali mohon jawatan kat SPA ni. Tapi rezeki je tak dapat lagi. Orang buat temuduga pun bosan tengok. Asyik-asyik muka lawa cik akak je yang hadir temuduga. Sekali dah bosan tengok cik akak, apa kata korang bagi lulus je..haha..

Permohonan untuk dua jawatan kosong di atas boleh mohon sekarang dan tarikh permohonan akan tamat pada 13 November 2016.Mudah je mohon tu. Online je..haha..

Permohonan boleh klik pautan SPA8

4 comments:

  1. Nak buat bisnes sendiri kalau betul2 minat boleh jak...kmek pun planning nk bisnes, tunggu jak masa sesuai tok..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...kelak habis di sedekah cik akak ngan org..haha

      Delete
  2. Nice sharing.. teringat pengalaman mohon SPA dulu...

    ReplyDelete