Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 6, 2016

Minyak Masak "Sold Out"

♥ Assalamualaikum ♥

Minyak Masak "Sold Out"

Minyak masak sold out gara-gara kenaikan harga minyak yang melampau bagi cik akak sebagai pengguna. Cari kat supermarket hampir semua sold out. Agaknya kemana hilang misteri minyak masak. Adakah minyak masak ini halimunan atau berhantu. 



Semalam cik akak berhajat nak beli minyak masak. Memandangkan stok minyak masak di rumah dah kehabisan. Cukup untuk mengoreng sayur untuk juadah hari ini..hahaha..

Untuk esok

Terpaksa main rebus-rebus je..haha..korang agaklah sayur rebus nie memang berkhasiat..tak payah guna minyak pun boleh hidup..haha..amboi marah ke cik akak nie..haha

Geramlah

Cari sana-sini stok minyak...semua sold out..

Lepas ni macam guna minyak bijan..minyak zaitun je lagi...haha

4 comments:

  1. Lps ni pksa guna minyak yg mhl la kita jwbnya,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi sedap..kalau nak goreng ayam..goreng ikan..hihi..nangis bucu katil..haha

      Delete
  2. Minyak masak kat tempat AM tak perlu nak berebut-rebut TAPI harga memang dah naik la...

    Bapak dia dari RM 13 kepada RM 21.. Apa2 pun Malaysia masih aman lagi..hihih

    Posting terbaru AM
    Hilangkan Sakit Kepala Tanpa Panadol


    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete
  3. Hurm.. sengaja simpan..
    Dah tau dah taktik peniaga.. Nanti kuar terus pakai harga baru..
    Mujurlah last month ada beli extra minyak..
    guna tu dululah..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN