Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 13, 2016

Bagaimana Nak Atasi Masalah Iklan Mobicow

♥ Assalamualaikum ♥

Bagaimana Nak Atasi Masalah Iklan Mobicow

Siapa tak nak jana pendapatan melalui iklan di blog. Cik akak pun nak. Hanya dengan menempek iklan je kita dapat duit poket. Tapi cari income kenalah berpada-pada. Jangan menyusahkan pembaca. 



Biasalah cik akak ni memang suka mencari informasi di blog. Blog biasa pilihan cik akak ialah blog yang ada informasi semasa. Tapi sayang...blog begini terlampau membebankan cik akak. 

Bila nak baca...klik tajuk...dah di halang oleh iklan mobicow seperti di atas. Rimas cik akak. Terpaksa berkali-kali klik baru dapat baca. 

Blogger tolong pantau iklan anda. Sebab memang mengganggu pelawat blog anda. Kalau blogger sipuy sedut macam kita nie. Memang tak letak iklan mobicow nie. Menyeramkan..haha..

Bila keadaan dah macam tu..cik akak terpaksa pangkah je blog korang. Haha..

3 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN