Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, October 23, 2016

Whitening Facial Foam Cosway Pilihan Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Whitening Facial Foam Cosway Pilihan Cik Akak

Wanita sebut je produk kecantikan diri..alahai laju..haha..tak kira yang murah atau yang mahal. Memang nak juga beli...janji kepuasan pada kulit wajah.


Sebelum ni cik akak memang guna produk safi...lepas berapa tahun..cik akak tukar lah kepada produk korea....bukan tak sesuai dengan kulit wajah cik akak..tapi sesaja nak tukar..haha..

Berapa bula lepas tu cuba guna produk SKII. Dekat dua bulan guna...sekarang ni cik akak tukar lagi..haha..asyik tukar je cik akak korang nie...

Nie lah produk terbaru yg cik akak guna...Produk Cosway whitening Facial Foam..

Dah berapa hari pakai..alhamdulillah produk nie sesuai dengan kulit cik akak...harga tak lah mahal...dalam berbelas ringgit je...wangi memang wangi...


4 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah cik.nor..tak de rosak..cik akak guna yg boleh je..

      Delete
  2. akak ni kulit jenis apa ya ?
    dan betul ke facial foam mmg sesuai utk dry skin ?
    sebab sy pun dry skin .. tpi smpai skrg x pasti nk guna pencuci muka apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kulit akak jenis yg kering..tapi tak lah kering sangat sampai bersisik...biasa cik.akak guna pelembab dan pembersih wajah je...

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN