Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, October 13, 2016

Setakat Raih Traffik Dari Drama Dan Novel.....

♥ Assalamualaikum ♥

Setakat Raih Traffik Dari Drama Dan Novel.....

Alah tak kisah lah cik akak raih traffik dari sudut mana..yang penting tak kacau blog kau..kau tak suka..tak payah singgah blog aku..lantaklah cik akak dengan blog cik akak...Korang ingat cik akak nak ke raih simpati korang...memang tak lah..ada lagi yg sudi singgah....

Sejak drama Patahnya Sebelah Sayap bersiaran di kaca tv. Makin mencanak lah traffik blog cik akak...dari ribu view...bertukar kepada puluhan ribu..haha...la cik akak sengaja je lah...mana de puluhan ribu....cakap lepas pandang je cik akak ni...

Selain pautan drama...pautan novel Suri Hati Mr. Pilot juga berhantu menambahkan traffik blog....suka je cik akak tengok view yg tinggi mencanak naik....boleh lah nuffnang sayang cik akak balik kan...

Kalau gne lah perolehan view blog cik akak sepanjang hari...alamat boleh jadi jutawan segera lah makcik nie...

Apa pun gaya penulisan kita sebagai blogger...blogger lain tak mandat atau usul nak mengkritik..haha...lain orang..lain cara penulisannya....tak suka...abaikan je blog tu...suka sila singgah dan komen...

Sebab bagi cik akak..satu pengunjung lari....berpuluhan ribu yang datang balik....tak payah nak emosi sangat dengan entri orang lain...kisah dia...biarlah...yang penting..hidup mesti diteruskan..haha...

Ayat cik akak...boleh bla...

2 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN