Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, October 15, 2016

Reaksi Bila Menonton Kisah Seram.....

♥ Assalamualaikum ♥

Reaksi Bila Menonton Kisah Seram.....

Bila menonton kisah seram...cik akak memang tak nak layan malam buta..sebab bila dah menonton..sampai terbawa dalam mimpi..haha..dah macam budak kecik dah kan....



Sebenarnya cik akak memang suka nonton filem seram ni...Tapi tu lah kena tonton di siang hari..haha..kalau menonton malam buta..siap cik akak mimpi kena kejar hantu...sadis kan.

Bila nonton filem seram.....

  1. Mesti ada bantal peluk..haha
- Bantal peluk tu wajib..sebab ada babak-babak yang menyeramkan...jadi boleh tutup muka dengan bantal busuk..

2. mesti kita cakap...eh...masih juga nak check..haha
- tengah layan filem seram..mesti mulut kita mesti cakap...masih juga nak check..haha..adeh...adeh...tu.semua secara spontan je kan...

3. Ya Allah...dia masih di situ...haha..rasa nak gelak je cik akak bila up entri ni...haha..betul lah..kan ayat tu biasa keluar bila hantu muncul..haha...

4. Benda tu keluar juga...haha...adeh..kalau tak keluar..memang tak seram lah kan...

5. Aku dah cakap.....haha..tu ayat bila dah habis tonton...cakap filem tu mana de seram..haha...

Bila menonton filem seram ni..macam-macam je kita rasa kan...reaksi tak boleh kata..haha..kalau rakam waktu menonton tu..tak payah bak segan bagai..sebab...tak ramai yang berani nonton filem seram..haha

4 comments:

  1. HAha.. Sama la kita..
    Mulut pot pet pot pet sakan bgtau dia ada hantu kat belakang la, lari cepat2 la..
    MAcma la dia dengar.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..kan..sibuk je depan tv..macam dia yg kena kejar

      Delete
  2. Eh eh betul la.. Fatin pun jadi macam ni jugak kalau gi tengok movie seram kat panggung. Tapi takde bantal la. Hehehe. Letak tapak tangan je tutup muka :D

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN