Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, October 1, 2016

Orang Tua Kata...Kalau Masakan Masin...Tak Lama Lagi Nak Kahwin

♥ Assalamualaikum ♥

Orang Tua Kata...Kalau Masakan Masin...Tak Lama Lagi Nak Kahwin
Yeke..ala orang dulu-dulu macam-macam je pantang larang..hahaha...bukan masakan masin tu esok lusa dah nak kawen..agak-agak lah....cuma acah-acah je tu..supaya kita orang muda tak terlebih makan garam..takut darah tinggi...

Mok...masinnya ayam goreng nie..haha..ala....cik akak terlebih letak garam..haha..korang agak lah..cik akak ni spesis manusia yg tak reti masak guna pakai garam..hahaha...asal letak garam je...masin menyegat..haha....serius kawen pasti kena reject mak mertua..adoi..adoi..
Kebiasaannya cik akak guna perasa megi je...tertiba hari nie...testing bakat...mana lah tahu..boleh naik saham cik akak jadi chef tersohor...haha..berangan je kerja kau cik akak....tak habis2 dengan hidup fantasi...
Akak ngah ni satu hal..dah masin...bising pula dah..haha...terus cik akak jawab...ayam goreng ikan masin kak..haha...lawak...lawak lah den..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN