Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, October 21, 2016

Kita Dapat Bantuan Khas RM500 - Bakal Dibayar Awal Januari 2017

♥ Assalamualaikum ♥

Kita Dapat Bantuan Khas RM500 - Bakal Dibayar Awal Januari 2017

Dah jangka...kita mesti dapat bantuan khas rm500. Tak payah nak berangan nakkan bonus lebih..dah cukup banyak dah tu..tapi..tapi...biar je lah bonus jadi sejarah..haha

Imej google

Setiap tahun dapat rm500 macam tak berbaloi je...bukan tak bersyukur..tapi rindu nak merasai bonus penjawat awam...sejak berapa tahun ni...asyik2 angka lima je...tak pernah berubah..haha...

Kan..kan..jangan kata korang tak teringin macam cik akak...

Bersyukur jangan mengeluh...

Rm500 untuk beli barang dapur tak lepas lagi..haha...tak kami menerima dengan penuh terima kasih...rezeki jangan di tolak..musuh jangan di cari...haha

3 comments:

  1. Kannnnnn.....500% agreed! Dah lama nya x merasa bonus. Bantuan khas pula setiap tahun sama jer, x naik x kurang. BR1M boleh plak naik stiap tahun! Bukan x bersyukur...tp tulah... PM ni x fikir ker, kami yg berpendapatan sederhana ni, BR1M pun x dapat, RM500 dgn zaman skrg ni...huhu~

    Regards,
    SNM_Yana Afi Mohamed
    ***Bloglist Nov~Dis 2016 by Yana Pink Blossom***

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN