Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, September 25, 2016

Tips Mengoda Suami Di Malam Pertama

♥ Assalamualaikum ♥

Tips Mengoda Suami Di Malam Pertama

Berani kau cik akak..bercakap soal goda mengoda..haha..pengalaman tak ada...sengaja nak raih trafik blog...siapa berani nak tonjolkan diri dengan entri kelambu pasangan suami isteri...insyaAllah ini boleh jadi tutorial untuk cik akak nanti..



Nak Goda Suami Malam Pertama....

Goda suami tak apa..jangan goda orang lain yg bukan mahram kita...hihi...goda suami ada juga pahalanya kan...suami ni wajib kita goda hari-hari...kalau dapat mesti berkepit 24 jam..haha...

Boleh pula macam tu kan....cik akak memang macam-macam je kan..

Perkara pertama bila goda suami...

  1. Berhiaslah cantik-cantik...walaupun hanya suami yg bakal puji...kalau tak puji pun..yg penting dia tahu...bertapa indah isteri dia...hahaha
  2. Gunalah pewangi atau losyen badan..haha..yeke cik akak..mana lah cik akak tahu...cik akak cuma pernah terbaca je..sebelum tidur sapulah losyen atau pewangi....sebab suami boleh ghairah cium bau wangi tau..haha.tak pun guna je losyen baby johnsons cik akak nie..harga pun murah..haha
  3. Pakaian wajib seksi..hahaha..adeh..adeh...goda suami punya pasal...mesti pakai seksi-seksi..haha...
  4. Gunakan bahasa manja....keghairahan suami boleh diuji dengan bahasa manja..haha...cair suami dibuatnya...
  5. Mulakan dengan "kissing night" hahaha...cik akak sengaja...sesuka je letak nama...hihi...yg penting suami tergoda....

Dah habis baca....boleh derma cik akak lotion baby johsons tak..hahaha..sebab cik.akak.nak goda suami dengan lotion baby...haha...jangan kecam.cik.akak...


3 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN