Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, September 8, 2016

Aku Paling Tak Suka Cakap Banyak Kali

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Paling Tak Suka Cakap Banyak Kali

Susah juga nak hadap manusia macam nie..hahaha...Betul apa..Cik akak dah cakap elok-elok..Terang satu persatu....Lepas tu....hari ini...tanya balik benda yang sama...Mak aii..engkau mampu...cik akak yang sah-sah darah panas tu...haha...mula cik akak nak naik hantu...haha..Engko tahu...bila cik akak dah naik hantu...dengan engko-engko sekali cik akak sindir..hahaha...


Hasil carian imej untuk angry

Kalau korang hadap orang macam nie.....Cik akak memang pantang...Satu hal lagi yang cik akak tak suka...Berani-berani cakap dia tak dapat salinan...Nak ambik lah...bila cik akak menjawab...."Aie....hari tu saya dah bagi awak surat original"....

Terus dia jawab "Mana ada!"

Korang mana tak nak angin...aku elok2 bagi original surat...cakap lagi macam tu...Pantang cik akak tu....Marah tu memang marah...Sebab orang tak hargai pun kerja kita...Kita penat tolong..tapi tak nak tolong diri sendiri....Bila cik akak menjawab kasar...Siap lah kutuk cik akak itu dan ini...

Bab tanya balik ulangtayang tu....adeh...adeh...rasa nak siku je waktu dia tanya...Benda yang cik akak cakap semalam....Dia buat sambal belacan goreng kot....Lepas tu tak hadam betul-betul....

Yang cik akak mushkil....Siap tanya cik akak

"Nanti kalau orang hospital tanya....macam mana nak jawab"....

Nampak tak....cik akak bab macam nie....anak buah cik akak yang berapa tahun tu dah boleh soalan ikut rasional dia...Tapi dia nie....perlukah cik akak buat karangan 350 patah perkataan nak bagi dia baca dan hafal.....

Macam-macam ragam manusia ni....aku cakap elok..tak faham...aku jerit kang..kata aku jahat....pusing-pusing dengan manusia macam nie.

1 comment:

  1. Biasalah kak , cik eyz pun dah penah hadap org2 camni .. kesian betull , no more life kot org cenggini. bersabarlah ye akak :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN