Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, August 31, 2016

Panas Juga Entri Ambi Pur - Pewangi Bilik

♥ Assalamualaikum ♥

Panas Juga Entri Ambi Pur - Pewangi Bilik

Rajin pula cik akak malam ambang merdeka nie..haha..bertukar je status entri..paling panas...bila entri ambi pur cik akak boleh dapat riban view..haha...boleh percaya ke...tak kan ambi pur pun boleh naik traffik blog cik akak....

Kalau dah kategori panas...memang meletop lah entri ambi pur cik akak..ni mesti org tengah survey nak beli pewangi bilik..hihi...

Tapi cik akak tak sarankan korang beli ambi pur lavender tu..bau dia memang menyengat hidung....kalau yg spesis migrain tak boleh cium wangian melampau..jangan beli ok..sebab kita geng..

Amboi..entri ambi pur menyengat juga di blog...hihi

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN