Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, August 26, 2016

On WhatsApp...Mesti Perhatikan Simbol "Online & Last Seen....

♥ Assalamualaikum ♥

On WhatsApp...Mesti Perhatikan Simbol "Online & Last Seen....

Jangan kata korang tak pernah buat..cik akak memang selalu..haha...encik abg memang tahu perangai cik akak...last-last abg bagi settingkan je..haha...



Bukan tak percaya kat dia..tapi tulah kita perempuan ni..macam-macam kita fikir..haha....negetif 24 jam...haha...kita perempuan apa...cuma berhati-hati...haha..

Cik akak sent kat abg gambar nie....rasa nak gelak pun ada.....

Terus abg cakap..."syg lah tu"

Cik akak jawab lah..hahha...mesti lah kena semak..mana lah tahu...abg tumbuh tanduk..hahaha.....Malas nak fikir panjang..cakap je apa yg cik akak rasa betul..yg penting encik abg tahu perangai kita...

Takut cik akak naik taring..last-last abg setting dah...cik akak tak boleh semak dah..haha...apa yg penting...jangan main kayu tiga udah....

3 comments:

  1. Hehehee. betul tu. last last dua dua buat spekulasi masing-masing.. tp kalau sy, sy tanya aje terus, wasap sape tu? HAHAHAAA

    ReplyDelete
  2. hahahaha. mcm ain bluetick bukak last seen je sorok. hehehe kantoi nnti ckp nak tidoq tapi tak :p

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN