Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, August 1, 2016

Kecoh...Bila WhatsApp Tak Blue Tick

♥ Assalamualaikum ♥

Kecoh..Bila WhatsApp Tak Blue Tick

Cik akak kecoh bila wasap tak blue tick..haha..cakap kat abg..kenapa wasap tak de blue tick..mesej cik akak..semua macam tak di baca..hahaha


Mana tak kecoh..sebelum ni elok je...mesej blue tick...ngadu kat abg....beli handphone baru pun mesej wasap tak blue tick..

Tertiba abg gelak....lepas tu baru cakap sengaja dia setting gitu...laaa...ingat hp atau wasap cik akak yg problem...

Abg buli cik akak...sengaja nak soh cik akak beli handphone baru lagi..haha..sebab cik akak ni..slow sikit bab berbeli handphone...

Elok2 guna phone baru...abg pergi setting balik dah..kasi ada blue tick...haha..abg buli cik akak korang...

9 comments:

  1. Oooo terima kasih cik akak..sebenarnya PC pun baru tahu yg blue tick tu boleh setting ya..kikikikiki...pelik juga bila wassaap tak blue tick tapi dia orang balas dengan cepat..cik akak pinjam hp baru boleh...kikikikiki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La..haha..nak pinjam hp cik akak pula dah..pc..no wasap pc akak dah tak ada..emm...

      Delete
  2. Replies
    1. Cik akak pun baru sibuk nak tahu dik..hihi..wasap main bedal je..janji dapat wasap je

      Delete
  3. hehe..tu la. kadang tu macam2 kita fikir yg bukan2 hanya kerana bluetick

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN