Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, August 6, 2016

Bergurau...Cara Wanita Inginkan Perhatian Lelaki

♥ Assalamualaikum ♥

Bergurau...Cara Wanita Inginkan Perhatian Lelaki

Kisah semalam...sebelum tido...sebenarnya semalam dah cik akak nak naik entri..haha...masalah encik celcom kehabisan kuotanya..haha...bil dah bayar..tapi pihak celcom tak bagi lagi cik akak kuota terbaru..awal pagi nie alhamdulillah...dah laju pula line..hahaa...

Bergurau...cara wanita ingin perhatian lelaki..haha..amboi kemain lagi tajuk entri cik akak...serius..inilah cara wanita inginkan perhatian lelaki....bukan niat nak mengedik..tapi inginkan perhatian terutamanya insan yang tersayang...



Kisah semalam....sebelum tido...perkara ni wajib bagi cik akak..haha...nak dapatkan perhatian encik abang...ala biasa gurau-gurau manja je..haha....

Sebelum tido nielah waktu cik akak nak manja lebih...hahaha...merenggek bagai nak perhatian..haha...encik abang...layan ke?

Dah sayang..layan je lah kan..haha..bio mata ngantok bagaimana..kalau angin manja cik akak tu datang...abg wajib gak layan...haha...perhatian itu penting bagi cik akak....

Sibuk dengan kerja..bukan alasan kita mengabaikan si dia....yang penting..luangkan masa walaupun sekejap cuma...sebab wanita tak minta banyak..cukuplah dia rasa dihargai dan disayangi...

Bagi cik akak...bergurau sebelum tido..memang cik akak suka..sebab waktu tu..waktu yang terbaik untuk kita berkongsi cerita...penat...boleh tolak tepi dulu....lelaki wajib luangkan seminit dua untuk orang tersayang....

Kerana perhatian salah satu motivasi cinta pasangan..hahaha..

3 comments:

  1. merajuk juga salah satu cara...ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...betul2 tapi jenis dapat yg tak reti pujuk..hahah..nangis t

      Delete
  2. gurau eratkan silaturrahim.. hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN