Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, August 31, 2016

Abang !! Dormani Hotel Kat Mana...

♥ Assalamualaikum ♥

Abang !! Dormani Hotel Kat Mana...

Kebiasaan cik akak..bila dah chat encik abang..semua benda nak tanya..haha..tengah-tengah online..tertiba tertengok iklan hotel bagai ni....terus screen shot...bagi tunjuk kat encik abg...



Dormani hotel ni berlokasi di kuching,sarawak. Pasal hotel-hotel kat kuching memang cik akak tak berapa peka..

Biasalah cik akak hidup membesar hanya di sibu, sarawak..haha...pasal bandaraya kuching...encik abglah jadi mangsa penjawab soalan...hihi..

Godek punya godek...terus tanya encik abg..

"abg.....dormani hotel kat mana...berpusat kat bandaraya tak"

"Dormani hotel...ala kat belakang hotel syg tak nak hari tu"

Abg tanya balik...

"syg nak pergi kursus lagi ke? Bila?"

"Tak delah...syg survey je..tak pergi kursus pun...mana tau ada kursus kat sana" nanti kan abg....syg nak check in hotel nie"

Awal-awal dah mention hotel tu kan..hihi..encik abg ye je..haha...biasa kalau cik akak pergi kursus...memang encik abg jadi pembantu peribadi....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN