Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, July 20, 2016

Perfume Polo Black Ralph Lauren Untuk Cik Abang

♥ Assalamualaikum ♥

Perfume Polo Black Ralph Lauren Untuk Cik Abang

Ulangtahun abg dah lepas dah pun. Cuma cik akak masih tercari-cari apa yang cik akak nak bagi...Alhamdulillah...akhirnya cik akak bajet nak bagi minyak wangi je....



Sebenarnya cik akak tak tahu pula abg ni minat giler dengan minya wangi berjenama...hahaha....sekali cik akak survei lah up status tanya....minyak wangi lelaki mana yang paling best....mahal ke murah...cik akak nak survei....

Korang agak lah..siapa yang komen...hahaha...abg ler...siap ambik gambar purfume yg dia guna....mak aiii...

Terus pm tanya abg....abg suka minyak wangi ke....alamak...dia jawab minat giler.......hahaha...

Alahai...kantoi nak bagi minyak wangi....hahaha..sengaja tak tanya abg sebelum up status...sebab kononnya nak surprise kan...sekali cik akak yang surprise...hahaha...seram...haha

Nie memang dah survei kat lazada...alhamdulillah..dah tanya itu ini...insyaAllah...on going untuk abg..

Mana dapat idea nak bagi perfume polo tu....abg tu selalu sebut..hahhaha...

Cuma dia tak tahu...cik akak beli jenama yang nie...hahaha

2 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN