Thursday, July 14, 2016

author photo
♥ Assalamualaikum ♥

Apa Yang Menariknya Biskut Tat Nenas??

Biskut Tat Nenas nie cik akak memang jarang nak layan. Asal ada tu pun....sepintas lalu je pandang. Tapi ramai blogger asyik bercerita pasal biskut tat nenas nie...

Raya Tahun 2015 cik akak dan akak ngah ada buat biskut tat nenas ni. Tapi bukan untuk juadah raya rumah cik akak...Makcik yang minta tolong buatkan sebab ada orang buat tempahan. Kami buat je...bayaran mestilah masuk poket.
Imej google
Kenapa cik akak tak suka Biskut Tat Nenas...

- Sebab ada nenas kot...hahaha...Selagi ada buah nenas...cik akak jarang layan..Sebab bila makan mentah...gatal lidah...haha....Tu pasal serik dengan spesis nenas...walaupun dah diproses jadi jem....

Memang sah.....cik akak tak nak makan nenas...hahaha....

Tapi seronok tau gulung-gulung tat nenas nie...Bentuk pun anggun lagi cantik....Rasa mesti sedap gak kan...hahaha...Tu pasal ramai blogger bercerita pasal Biskut Tat Nenas nie kan...
Resepi Tat Nenas pun bersepah di laman sosial...hahaha...nak pilih yang simple dan mudah pun boleh......

This post have 3 komentar

avatar
Siti Rohaida Yusof delete July 14, 2016 at 4:37 PM

memang pebret akak ni....xsah kalau xde..

Reply
avatar
PeRdU cINta delete July 14, 2016 at 6:13 PM

Salah satu kegemaran PC ni cik akak...

Reply
avatar
aRz MoHa delete July 15, 2016 at 10:57 AM

Sedap kuih tart nenas...lagi sedap makan pastu sembang bersembur habis hahaha

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post