Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, July 12, 2016

Abang Tanya...Cik Akak Guna Handphone Jenama Apa?

♥ Assalamualaikum ♥

Abang Tanya...Cik Akak Guna Handphone Jenama Apa?


Hari tu abang kesayangan cik akak tanya...cik akak guna handphone jenama apa? Terus sejujurnya cik akak jawab...cik akak guna handphone murah je..tu pun dah berkhidmat berapa tahun...hahaha...naik berapa kali sentap mintak beli baru..tapi cik akak sengaja tak nak beli dulu...hinggakan kudrat tidak bernyawa lagi baru nak beli...hahaha..sadis skema blogger cik akak kan..hahaha.....

Hasil carian imej untuk nokia xl dual sim
imej google

Inilah sahaja yang termampu cik akak beli,,hahaha....Nokia xl dual sim..hahaha...mana de orang pakai dah...hahaha...cuma cik akak je setia nak guna...

Tak berhajat nak beli baru ke...hihi...berhajat tu memang berhajat....target nak beli samsung terbaru tu...hahaha...amboi...berangin duit melayang nak beli...tunggu je ada rezeki beli...

Tunggu........cik akak beli handphone baru...tak de abang cakap..."Nokia tak de orang pakai lagi lah sayang"...hahaha....sadis juga komen abang kita kan.....

Cik akak jawab je...."tak mampu nak beli handhpone mahal" ....hahaha.....

5 comments:

  1. janji ada telefon akak. boleh mesej/calling. kira ada fungsi penting dah kira bagus sangat la tu..

    ReplyDelete
  2. Beliler yang baru kat Lazada murah-murah jer...

    ReplyDelete
  3. Guna je apa yang ada.. x elok membazir

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN