Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, July 19, 2016

Abang Suruh Cik Akak Ambil Lesen Memandu

♥ Assalamualaikum ♥

Abang Suruh Cik Akak Ambil Lesen Memandu


Kan..kan  dah kena.....siapa suruh tak nak ambil lesen. Sekali abang dah berbunyi..terus diam..Lepas tu...gelak..hahaha...Mana tak gelaknya...Sempat lagi abang cakap "Handphone bila-bila masa boleh beli"....hahaha...kan cik akak dah kena....

Hasil carian imej untuk LESEN MEMANDU


Kalau bab tak menjawab tu memang bukan cik akak namanya....Abang cakap sepatah...cik akak jawab lah berjela-jela...Engkau mampu ke nak layan perangai cik akak yang ikut sesedap hati dia je...Kena marah nanti...merajuk...tarik muncung..hahaha

InsyaAllah...nak ambil juga lesen...susah tak ada lesen..hahaha...Motor reti ke bawa...

Ya Allah.....berapa tahun yang lepas memang reti...sekarang nie....bawa motor pun tidak..hahaha..Taubat rasa nak ambil lesen..Tapi tak ada lesen..sukar untuk cik akak bekerja..Harapkan driver persendirian cik akak tu..Entah sampai bila....so cik akak nekad..Ambik lesen untuk kemudahan diri-sendiri....

Pandai ke bawak kereta...hahaha...

Yang tu...tunggu berguru dulu..memang tak reti....InsyaAllah..lepas ada lesen..Boleh lah beli kereta sendiri....Nak bawak sendiri pun senang..Tak ragu-ragu..sebab kereta sendiri kan....

Tak nak lah dengar abg asyik berleter 24 jam..hahaha...Engkau mampu ke....Dengar abang bising-bising benda baik macam tu....

InsyaAllah....usaha juga nak ambil lesen nie....settel lesen....Misi lain pula..beli kereta...nah...bermisi-misi pula dah...hahaha

7 comments:

  1. Chayook.. Chayook.. Cik Akak.. pasti boleh..
    Sekarang nie lesen dah jadi keperluan cik akak..

    ReplyDelete
  2. Ambil ler lesen... blogwalking bila2 blh. hehehehe...

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  3. amek cik akak.. penting tu.. senang nak kemana-mana.. :)

    ReplyDelete
  4. sama laa...mak Rara pun dah bising2 suruh amik lesen kereta..
    siap nak support lagi...huhu~

    ReplyDelete
  5. Elok la ambik cepat-cepat. Senang nak keluar dating. tak perlu tunggu bas atau naik LRT.

    ReplyDelete
  6. jemput sertai my first segmen
    http://bicaragadisbiasa.blogspot.my/2016/07/segmen-bloglist-2016-by-cik-eyz.html

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN