Artikel Terkini

Saturday, June 18, 2016

Tips Nuffnang - Adakah Ini Rahsia Nuffnang Cepat Membiak

♥ Assalamualaikum ♥

Adakah Ini Rahsia Nuffnang Cepat Membiak

Hari-hari nak berkongsi kisah nuffnang di blog cik akak...bukan apa...cik akak ingin berkongsi...kenapa pendapatan nuffnang cik akak cepat membiak....dan ini mungkin boleh membantu blogger lain yang menjana pendapatan melalui nuffnang...



Cik akak macam blogger lain juga..menulis ikut mood cik akak...kalau pening nak up entri...memang tak lah cik akak mengupdate entri...

Cuma cik akak pelan-pelan promosi blog cik akak di facebook..tu pun facebook baru cik akak...hihi..sebab ramai rakan blogger.....senang sikit...

Soal pendapatan nuffnang cepat membiak....serius cik akak tak buat kerja lain....cuma cik akak pastikan blog cik akak sentiasa ada yang mengunjungi...itu pasti salah satu cara cik akak...sebab bukan mudah..tapi usaha tu penting....

Unik dan pengunjung itu penting untuk tingkatkan pendapatan nuffnang anda....

Tak perlu dapat beribu-ribu...lepas 500 unik dan pelawat pun dah syukur....

Semoga entri ini dapat membantu anda...

14 comments:

  1. Ya Allah seronoknya tgok mcm ni. Doakan ain jugak cik akak. Nak fb baru dah lama tak chat dgn cik akak :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/cikakak.misshanie?__nodl

      Delete
  2. wahhhh banyaknya pv cik akak! bestnyaaa.... tahniah kak..

    ReplyDelete
  3. Kipidap cik akak.. semoga terus berjaya dalam dunia blogging lepas nie..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.. cik akak memang fames

    jemput join GA :)

    http://ciksukataip.blogspot.my/2016/06/kad-raya-ga-by-nina_97.html

    ReplyDelete
  5. salam ramadhan akak. JM pun baru nak bermula setelah akaun lama http://jmbelog.blogspot.com di remove google.
    singgah blog terbaru Jm http://belogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hmmm tolong ajar ! huhuuu... tak reti buat

    ReplyDelete
  7. Seronoknya. Bila la agaknya nak dapat macam ni T-T

    ReplyDelete