Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, May 31, 2016

Inilah Gosip Tentang Cik Akak...Asyik-Asyik Fesyen Baju!!

♥ Assalamualaikum ♥

Inilah Gosip Tentang Cik Akak...Asyik-Asyik Fesyen Baju!!


Ternyata kuiz ini mencuit perasaan cik akak...Rasa nak gelak pun ada. Sebab memang macam betul-betul pula dah. Sebab cik akak tak boleh lari dari pertanyaan soal fesyen baju. hahaha...tak kira di alam realitinya. Bukan cik akak nak percaya kuiz yang macam nie...Cuma sesaja je nak berkongsi tentang gosip yang sama dengan alam realiti cik akak.


Gelak lah sesangat cik akak....Fesyen baju punya pasal..memang cik akak korang lah nombor satu...Tak kira lah..yang penting fesyen baju tu mesti teratas sekali. Nak kata baju cik akak beli nie mahal. Tak de mahal sangat. Setakat harga yang mampu milik je...Tapi kekadang cik akak nie angin memang nak baju mahal je..hahahaha....

Baju pasar malam pun cik akak pakai tau..tak kira..yang penting cantik...selesa dan menutup aurat...

Asal pasal baju...minta tolong cik akak beli....Lepas tu tanya kat mana beli....Harga berapa...

Jangan lah terkejut...sebab baju cik akak kadang harga RM10 je..hahaha....Yang penting...pilihan warna dan corak tu yang menampakkan kita lebih cantik bila mengayakannya..hihi...

Paling mahal pun cik akak beli baju...kurang dari RM200. Biasalah zalora memang harga mahal sikit...Tapi cik akak pilih  yang murah je.....



3 comments:

  1. Jom sertai giveaway kami http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/05/giveaway-nalmr-blog-featuring-sassyrose.html, banyak hadiah menarik untuk dimenangi.

    ReplyDelete
  2. Murah x pe yg pnting cntik n selesa, mhl pun klau x selesa x da guna juga kn

    ReplyDelete
  3. hahaa..kit apun suka barang murah

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN