Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, April 7, 2016

Borang Rayuan/ Kemas Kini Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2016 & Penerangan Kod Alasan Tidak LULUS.

♥ Assalamualaikum ♥

Borang Rayuan/ Kemas Kini Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2016 & Penerangan Kod Alasan Tidak LULUS.

Sebenarnya dah lama buka Rayuan & kemas kini BR1M nie. 15 Mac 2016 dah boleh kemaskini. Borang boleh didapati di pautan SINI. Penerangan kod alasan tidak lulus BR1M juga ada disertakan. Nak update status permohonan yang tidak berjaya. Isi borang kemas kini dan hantar ke Lembaga Hasil yang berhampiran.



Contoh Borang Rayuan / Kemas Kini

Cik akak memang tak kemas kini...merayu jauh sekali..haha..dah sah-sah gaji cik akak dah melebih angka 2K. Syarat kelayakan BR1M 2016 untuk kategori bujang....Gaji Kurang dari 2K ke bawah. 

Syarat utama tak lepas lagi..hahaha...bagaimana nak masuk akaun kan.

5 comments:

  1. Kami pun tak buat rayuan cik akak...sebab tahu tak lulus..hehehe..

    ReplyDelete
  2. bestlah kalau masih bujang gaji dah lepas 2K...

    ReplyDelete
  3. Ya respek pada yg jujur tpi belambak yg tak jujur.....bnyk menipu dlm soal isi borang BRIM ni....sebab mana ada semakan dibuat....kalau tipu pun true je...kesian kat pembayar cukai pendapatan...huk huk huk

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN