Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, March 20, 2016

Ingin Fokus Pada Penulisan Blog...Tapi...

♥ Assalamualaikum ♥

Ingin Fokus Pada Penulisan Blog...Tapi...

Setiap individu ada minat tersendiri. Ada yang ingin berkarya dan punyai novel tersendiri. Tak pun memilih untuk menulis rencana..tapi lain pula bagi cik akak...minat menulis cik akak hanya sekadar suka-suka sahaja.....hinggakan cik akak tak tahu nak memilih yang mana satu yang cik akak inginkan..


Imej google


Fokus pada penulisan blog..hahaha..rasa tergelak sendiri cik akak.....maklumlah..gaya penulisan blog cik akak sekarang...asyik on off je....adakah ini tandanya....cik akak perlu bersara dari menulis blog..,hahaha...perkara itu masih menjadi tanda tanya bagi cik akak...

Saban hari...blog ini sepi tanpa pengisian dan merapu cik akak.....

Perubahan yang amat ketara sekali....

Sejak dua menjak ini...minat menulis dan merapu di blog kian hilang....

Apa yang cik akak takutkan...cik akak berhenti menjadi blogger..hahaha....

Kesibukan dengan urusan kerja....peribadi....memang sentiasa mencemburui cik akak.......dengan idea yang tak kurangnya makin lama...makin mengecil..hahaha...lantas hilang begitu sahaja.......k bye..

Lantas cik akak lebih banyak membiarkan blog ini sepi tanpa sebarang pengisian.....

Korang doakan cik akak ye.....doakan cik akak kekal sebagai penulis blog...biar orang tak kenal siapa cik akak,,yang penting..penulisan cik akak sentiasa dihargai......

Untuk insan tersayang...love u  alls....

7 comments:

  1. Ada jak halangn kn..kesibukan buat kita kurg masa nak beri tumpuan pada blog

    ReplyDelete
  2. bangkit cik akak..ayuh bangkit..in sha Allah...amin...

    ReplyDelete
  3. Biasalah tu...musim pun berubah, kejap hujan...panas...banjir...kemarau...
    Berblogging pun xde bezanya... :)

    ReplyDelete
  4. Salam singgah sini cik akak....MD pun sekarang ni kurang dah buka blog sampai ada hadiah yang menangi MD tak tuntu....huhu...

    ReplyDelete
  5. keladi ingat...keladi je yang mengalami nasib sama..hihihi..apa-aapa pun..bangkit daripada semagt dan niat hati......semoga terus berjaya ya dalam penulisan blog

    ReplyDelete
  6. Ada masa kita tiada idea untuk dilontarkan tp bukan bermakna apa yang telah diusahakan harus terkubur begitu sahaja. take your time cik akak and wish you all the awesomeness

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN