Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 10, 2016

Pendapatan Nuffnang Terkini Cik Akak - RM545.59

♥ Assalamualaikum 

Pendapatan Nuffnang Terkini Cik Akak - RM545.59 | Dua bulan cik akak kumpul alhamdulillah mendatangkan hasilnya. November hingga Disember 2015. Mungkin ada blogger yang terkejut. Bagaimana nuffnang cik akak sebanyak itu.



Dua bulan mustahil nak dapat jumlah tu kan. Bagi cik akak tiada yang mustahil jika kita berusaha. Maklumlah nuffnang ni kita mesti manja-manja lebih baru dapat pulangan yang lumayan.

Rezeki Allah....syukur cik akak lafazkan. Bukan senang nak dapat. Perlu usaha dan nawaitu yang ikhlas...

Pergunakan setiap rezeki yang diberi..insyaAllah pasti akan digantikan dengan rezeki yang lebih memberi manfaat. 

InsyaAllah....duit nuffnang ni cik akak akan simpan dalam akaun asb cik akak...maklumlah hari tu cik akak dah keluarkan rm700 untuk ibu...

Semoga rezek ini sentiasa memberi manfaat serta memelihara hati cik akak dengan lafaz syukur alhamdulillah...

Alhamdulillah...insyaAllah...cik akak akan adalah segmen mega buat pembaca blog cik akak...nantikan..

13 comments:

  1. Tahniah... Saya doakan semoga awak di murahkan rezeki selalu... Aminn...

    ReplyDelete
  2. mesti ada rahsia.apa rahsiaaa?? haahaha jum exchange bloglist kak :D

    ReplyDelete
  3. peh cik akak ni adoi mmg terbaik ah huhuw!

    ReplyDelete
  4. btw jgn cashout lagi!!! hahahaha tunggu sampai 1k la kak! hihihi

    ReplyDelete
  5. Alhamdullilah, murah rezeki akak. Adore you so much! Hehe

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..syukur cik akak..Allah lebih tahu siapa yang lebih selayaknyakan...kan cik akak nak beli baju raya..tak gitu..hihihihi...jangan lupa belanja PC choki choki...hakhakhak*gurau tau*.....semangat cik akak buat PC terus ingin maju...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah ... sis pun byk belajar dr blog cik akak utk upkan trafik ... berkesan . ^_^

    ReplyDelete
  8. wahh.. bestnyaa cik akak.. hehe Alhamdulillah.. tahniah, kak :D

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum..
    Wah alhamdulillah..banyak tu..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN