Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 11, 2016

Merah Lwn Marron Sesuai Untuk Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Merah Lwn Marron Sesuai Untuk Cik Akak | Ambik kau bajet femes lah sangat kan..hahaha..tempek seketul dua fambar selfie....boleh juga korang kenal..siapa blogger cik akak..hahaha



Tak ada makna korang tak kenal cik akak...setiap saat mesti ada gambar selfie cik akak. 

Kemungkinan besar..cik akak yang tak kenal korang...ummm..hahaha..

Merah lawan marron...memang sesuai sangat dengan cik akak...

Sebenarnya warna merah ni menampakan kita lebih remaja dan keghairahan terserlah..haha...

10 comments:

  1. Amboii cik akak hhehe...lawanyee merah mak ngah

    ReplyDelete
  2. lebih remaja dan keghairahan terserlah?????
    Hahahahaha ok qila nak beli wideshawl merah maroon bebanyak
    thanks kak hahahaha

    ReplyDelete
  3. wow... cunnya cik akak... i like maroon....

    ReplyDelete
  4. Dan.....lebih bersemangat tau cik akak....

    ReplyDelete
  5. wow terserlahnya keghairahan..hihi

    ReplyDelete
  6. wow terserlahnya keghairahan..hihi

    ReplyDelete
  7. Wah, lawanya cik akak dengan kombinasi dua warna tu. Nak cuba jugalah lepas ni. Hehe

    ReplyDelete
  8. Wah, lawanya cik akak dengan kombinasi dua warna tu. Nak cuba jugalah lepas ni. Hehe

    ReplyDelete
  9. kombinasi warna yang cantik cik akak . ain suka ain suka. ain bagi 5 bintang pada cika akak . hahaha..

    ReplyDelete
  10. Berseri-serinya cik akak.. Warna merah sesuai sangat untuk cik akak.. ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN