Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 11, 2016

Biodata Hafizd Roshdi- Pelakon Aku Pilih Kamu

♥ Assalamualaikum ♥

Biodata Hafizd Roshdi- Pelakon Aku Pilih Kamu | Pelakon baru yang menempah nama melalui drama Baby Ana Milik Siapa. Sekali lagi wajah kacak pelakon hafizd Roshdi menghiasi slot samarinda tv3 Aku Pilih Kamu. Terbaru beliau akan tampil dengan drama adaptasi novel Tundukkan Playboy itu - Tundukkan Harraz Naufal.


Biodata Hafizd Rosdhi 

Nama Komersial : Hafizd Rosdhi

Nama Penuh : Muhammad Hafizd Bin Rosshi

Umur : 21 Tahun

Kelahiran : Shah Alam

Pencapaian : Hero Remaja 2011/2012 

Drama : BAMS- Baby Ana Milik Siapa, Aku Pilih Kamu 《Slot Samarinda TV3 》 & Tundukkan Harraz Naufal 《Drama Adaptasi Novel Tundukkan Playboy Itu》

Pelakon Hafizd Rosdhi bagi cik akak lah pelakon yang berani menampilkan watak yang berbeza setiap lakonan. Cik akak minat lah juga tengok dia dalam drama Aku Pilih Kamu - Slot Samarinda TV3.

Drama terbaru beliau - Tundukkan Harraz Naufal - Adaptasi Novel Tundukkan Playboy Itu

1 comment:

  1. saya pun suka tengok dia berlakon dlm cerita tu..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN