Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 4, 2016

Aku Pilih Kamu - Betul Ke!

♥ Assalamualaikum ♥

Aku Pilih Kamu - Betul Ke! Tajuk drama slot samarinda pula cik akak nie kan..hahaha.....aie aku pilih kamu bersiaran tadi...episod 9. Emmmm...cik akak sempat nonton sikit je..biasa bersiaran rabu dan khamis..entah apa yang buat bersiaran malam ini...isk..isk....amboi..jauhnya kata aluan cik akak melencong..hahaha


Imej google

Menyukai seseorang ni adalah perkara biasa. Bila dah lama kenal dan bermesej. Mesti lama-lama kelamaan timbul keserasian. Lagi mudah kan..hahaha...

Part macam nie....memang mudah...tapi betul ke...aku pilih kamu.....

Tanyalah hati...apa kehendak hati anda.....

Tak de jawapan...solat istikharah....

Adakah aku pilih kamu...atau sebaliknya....

Sukar memilih......

Ambil part bila bersama si dia..korang rasa macam mana....serasi, selamat dan selesa serta rasa dilindungi...

Pilihlah dia....insyaAllah.....belajar memahami antara satu sama lain...insyaAllah...kelemahan dan kelebihan pasti menjadi sahabat....

Aku Pilih Kamu - Betul ke!

12 comments:

  1. kalau pilih yang betul....betul lah jawapannya hehe

    ReplyDelete
  2. buat lah pilihan yang betul ya usah tersalah pilih ya

    ReplyDelete
  3. cerita ni best. hero best. heheh.
    kalau dah jodoh, yg dipilid tu mesti yg terbaik. ^^

    ReplyDelete
  4. Memilih tu x slh kak, jgn jak trslh pilih hihi

    ReplyDelete
  5. Minta Allah pilihkan untuk kita..

    ReplyDelete
  6. hehehe suka baca komen atas2 ni haha

    ReplyDelete
  7. betul, kak.. kalau tak yakin, kena istikharah la kan :D

    ReplyDelete
  8. Tanya pada hati, apabila merasa rindu, itu tandanya memilih..:)

    ReplyDelete
  9. Betulkan je. Hahaha. mampu berdoa.

    http://kakisharing1998.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. tajuk drama la..ni....meletop...nk mengalahkan sinetron...hihihi..salam perkenalan ya...daripada keladi...blogwalking here..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN