Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, December 20, 2015

Peserta Silat Terbunuh Ketika Membuat Persembahan Di Labuan

♥ Assalamualaikum ♥

Peserta Silat Terbunuh Ketika Membuat Persembahan Di Labuan | Malang tidak berbau..inilah berlaku kepada peserta silat yang membuat persembahan Dalam Majlis Kahwin. Cik akak baru je tengok berita kat tv3. 

LABUAN - Kemeriahan pada satu majlis perkahwinan bertukar tragik apabila seorang peserta silat terbunuh secara tidak sengaja semasa membuat persembahan pada majlis itu di Kg Patau-Patau pada Sabtu.
Pelajar kolej berumur 17 tahun itu, dikenal pasti sebagai Mohd Amil Zulkarnain sedang membuat persembahan silat bersama-sama sepupunya yang juga berumur 17 tahun pada kira-kira 11.30 pagi ketika insiden itu berlaku.
“Semasa membuat persembahan silat pada majlis persandingan, si mati telah ditikam di dada kanan dengan sebilah keris dan cedera parah.

Baca selanjutnya di SINI

Join mini giveaway SINI

5 comments:

  1. Ya Cik Akak ada mendengar dan melihat mangsa tu 17 tahun di TV ..simpati..namun itulah ajalnya ya...semoga menjadi iktibar

    ReplyDelete
  2. Allahu...Al Fatihah...
    Cik akak PC ada tag cik akak ya
    http://perducinta.blogspot.my/2015/12/buku-fixi-giveaway-by-yaya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti cik akak join pc...kalau sempat..hihi..cik akak masih di kpg...line internet pun malu-malu nak tunjukkan diri.

      Delete
  3. Inalillahiwarojiun.. sebelum ni bdak2 silat suami zaza guna parang or sabit yg tak ori tapi pun nampak mengerikan jugak la..

    ReplyDelete
  4. Inalillahiwarajiun..Takziah buat keluarganya.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN