Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, December 17, 2015

Penangan Tukar Wajah Blog Ke Ni!!

♥ Assalamualaikum ♥

Penangan Tukar Wajah Blog Ke Ni!! - Amboi tajuk, serius bikin sentap. hahaha...blog baru tukar wajah semalam. Tak kan lah pagevview naik mencanak. hahaha


Pageview semalam. dah lama tak naik meninggi macam nie. Sekali naik terus naik tinggi. Giler tinggi tu. Untunglah pageview naik. Mesti template cik akak nie memberi pulangan yang lumayan..hahaha..Yelah kan sesaja je cakap besar..hahaha...jangan dilayan.

Ala setakat tinggi macam tu...blogger femes boleh lah lawan pageview cik akak. hahaha....

Tak de cik akak main-main je......

Pageview ini gara-gara penangan cerita lakonan syukri yahaya kot. Semalam kan episod pertama berlangsung. So cik akak naik muat lah entri. Entri kopi+paste je dalam blog lain. Kredit sumber....hahaha

Nak cari makan...kenalah usaha..haha....tapi pageview tu mana de kaitan dengan wajah blog baru..haha

Cik akak sesaja je nak bikin sentap....macam korang tak tahu cik akak...bercakap memang lain cerita..hihi

7 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN